Gå til innhold

Tråden om min bil, 00' BMW 318ci AC Schnitzer

Richie85
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 104
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

På fredagen ble alle delene montert. Dæven å mye bedre bilen er nå!

Bremser som en helt og er så deilig å kjøre, ikke en eneste lyd :D

Neste som står for tur er vel noe annet fint, sideskjørt kanskje? eller er det noe annet jeg burde tatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste som står for tur er vel noe annet fint, sideskjørt kanskje? eller er det noe annet jeg burde tatt?

jeg ville gått for svarte nyrer og schnitzerspeil.

Joda, det er en mulighet, men vet ikke hva jeg synes om svarte nyrer på sølvgrå bil.. schnitzerspeilene er helt klart på ønskelisten, men de er f... meg dyre! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir bra dette :) Skal du lakkere opp frontleppa og? Mener å huske den ikke var like fin i lakken som resten av bilen? Eller husker jeg feil? :D

Korrekt! Den fronten er sprukket og ikke veldig mye å skryte av.. Men venter med den foreløpig..

har en annen org. fanger til bilen liggende som jeg skal slenge på nå til vinteren, da blir den som står på i dag, samt frontleppa satt helt i stand og lakkert, samme gjelder for panser, har også vurdert å bytte ut forskjermene mine da den ene har fått en "leneseginntilbilen" bulk og den andre har lakken flekket av nederst i, så det har kommet litt overflaterust.. men da er jeg også avhengig av en god lakkerer for å unngå fargeforskjell osv osv osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På sølvgrå bil ville jeg vurdert nyrer i samme farge som bilen. Kan vel ikke være schnitzer-fan uten å skaffe speila eller? :D

Speilene kommer.. *kremt*, men f*** for en pris;) det er vel det som stopper.... :P

men det kommer, det kommer.. evt E46 M3 speilene er også pent til.. og mer enn halve prisen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir bra dette :) Skal du lakkere opp frontleppa og? Mener å huske den ikke var like fin i lakken som resten av bilen? Eller husker jeg feil? :D
du husker ikke heelt feil gitt :P

ey!

Er det no mobbing på gang?? :P Da slenger jeg tilbake.. panseret ditt er så fult av steinsprut at det er hvitere enn snøen om vinteren! :P

hihih*slem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du husker ikke heelt feil gitt :P

ey!

Er det no mobbing på gang?? :P Da slenger jeg tilbake.. panseret ditt er så fult av steinsprut at det er hvitere enn snøen om vinteren! :P

hihih*slem*

hehe, mente jeg var ganske snill jeg da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, svima, hvor fikser du lakkering da? Har du fremdeles kontakt med han karen i Drammen? Jeg har fått pris på lakkering av fronten+grillen min hos noen folk i Sandefjord. Men skulle gjerne hatt det her i byen eller.no

Skal snakke med Kilen Billakkering, har no % der gjennom jobben.. Har du fått god pris i sandefjord? Har egentlig en del mer å skulle lakke nemlig.. om jeg ikke bare lærer meg det selv, fy å mye mer behagelig det hadde vært!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...