Gå til innhold

Ooops, der var det en laser.

316
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg fikk bot i sta, for å ha kjørt i 96 km/t i 80 sonen... Det morsomme i den bedritne historia var at jeg og en kammerat var på vei hjem fra fisking. 4-5 sekunder før jeg så politimannen sa jeg til kammeraten min "Jeg klarer ikke å kjøre i 80 på slike veien, jeg"

Så sa jeg "Hva faen er det der for noe?" Så la jeg merke til en svart skikkelse i veien, så ble jeg vinka inn.. Jeg kjørte med tåkelys og hele opplegget forresten. :lol: Han sa ikke noe om det, nei..

Jeg pratet med han i en halvtime ca, om alt mulig rart.. Det kom frem at han ikke VISSTE hvor lang prøvetiden var på førerkortet. Jeg spurte om det var strengere straff i prøvetiden osv, men han visste ikke hvor lenge den varte en gang...

Når jeg skulle skrive under bota spurte jeg "Må jeg skrive under eller?" og avsluttet med "Vi snakkes ikke igjen" og et lurt smil.. Trøsten er at jeg kan dele opp boten over lengre tid, minimuntrekk i måneden er 500,-

Kjør pent gutter, det lønner seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 79
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg passer på å ligge veldig nærme korrekte nivåer på 50 og 60 km/t men på 80 kan det nok av å til gå litt fort i svingene. På rettstrekka ser jeg meg litt godt rundt og får hjertebank hver gang jeg ser en parkert bil langs veien.

Kommer nok av at jeg ble fanga inn for ett par år siden.

Den gang var det "rimelig". Kun 2000 for 97 km/t i 80 sone.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjett ja. Bestilte forsikring på bilen min et par timer før på dagen, så jeg har brukt nok penger følte jeg. Det var helt umulig å se bilene de hadde, var parkert langt inni skauen.. Akkurat da jeg så han fyren med laseren var det for sent, for da vinka han meg selvfølgelig inn i skauen. Var hvertfall flere som ble tatt. En polakk som ble vinket inn andre veien da jeg sto der, han meide rett forbi laseren. Tror han mistet lappen. Han stormet ut av bilen og sa "Jai kjore til jobben hvar daag" :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble tatt i 120 på ringveien ved Ullern. Fikk bare noen ukvemsord og etter en lengre (men etterhvert hyggelig) diskusjon en liten advarsel.

"Selv om du har en rask bil må du prøve å holde fartsgrensen"

Det var i en E32 735ia.(!)...Haha

Kommer aldri til å glemme de 4 minuttene jeg satt i bilen og ventet mens politimennene satt i sin bil og diskuterte min skjebne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lå nettop 190 hele veien fra OSLO til sandvika nå jeg..... sørn jeg har den bedriten ved å ha bånn gasss hele veien!!

Noen lærer aldri?

er helt enig med deg der, men vet har den vanen av å kjøre fort av en eller annen grunn, og når det smalt for meg så kjørte jeg kunn i 90 km/h og da var det selvfølge at jeg skulle roe meg litt ned da det regnet. men men må nok finne på noe,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...