LarsFromasj Skrevet August 18, 2007 Share Skrevet August 18, 2007 Stemmer, hadde hastverk hjem fra Mandal... Sånt skjer! Kan bare skylde på meg selv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet August 18, 2007 Share Skrevet August 18, 2007 Hadde 220 på nåla med gamlebilen min, E36 320ia, og det var bittelitt til å gå på På helt flat vei Rart, for toppfarten er ca 214 på 320 Da har du en rask bil.. Kan sikkert hende at bilen min er raskere.. Eller jo, hadde 170 en kort stund en gang da jeg forbikjørte 3 biler.. Jah, jeg hadde nok slakket litt av etter første gang jeg mistet lappen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet August 18, 2007 Share Skrevet August 18, 2007 170, har jo akkurat lagt inn 4. gir da jo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet August 18, 2007 Share Skrevet August 18, 2007 170, har jo akkurat lagt inn 4. gir da jo glemte kanskje og fortelle at jeg rygga forbi de treigingene! Noen som vet hvor mye en 325 e36 klarer i 3@7000rpm? Kjørte fra Gunnar sin m5 med saaben min en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet August 18, 2007 Share Skrevet August 18, 2007 glemte kanskje og fortelle at jeg rygga forbi de treigingene! he he kult selv kjører jeg kun forbi på høyre side, der er det aldri dobbel sperrelinje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet August 18, 2007 Share Skrevet August 18, 2007 Det skjer automatisk at man plutselig er i 190 med en 316...? Iht. tyske AMS bruker den godt og vel 40 sekunder på 0-160 Km/t... og etter én (1) Km har den stadig ikke en høyere hastighet enn ca 155 Km/t. Det er derfor realistisk å tro at en E36 316i bruker 60-70 sekunder på å nå 190 Km/t, men det er selvfølgelig mulig at den tiden for noen er "plutselig"... lol kanskje feil ordbruk, mente egentlig at det bare ligger i meg å kjøre fort, i og med man vet konsekvensene... er 23, men som sagt folk er forskjellige, og man blir jo ikke akkurat noe tøffere av å kjøre på Autobahn enn i norge selv om veien i tyskland er bedre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet August 18, 2007 Share Skrevet August 18, 2007 Litt mer forsvalig å kjøre på pene og brede Autobahn enn veier med norsk standard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Tveter Skrevet August 18, 2007 Share Skrevet August 18, 2007 Det er klart det er digg å kjøre fort, men går jo faktisk ann å kjøre fort uten å kjøre gris. er det delvis trafikk på veien kjører man jo ikke i 190km/t og har stygge forbikjøringer, men når det er midt på natta og igjen andre på motorveien så er jo litt fortkjøring bare gøy. Jeg kjørte engang 270(på speedo'n) på E6 ved Vestby, var på ingen måte for å tøffe meg, men for å teste hva bilen gikk. var igjen andre på veien. Men når man legger til seg den vanen med å kjøre fort så mister man lappen engang, som jeg gjorde for 3 uker siden. Jeg er 19år og jeg tenker faktisk på konsekvensene hvis jeg hadde kjørt på noen eller fakisk drept meg selv. Ha en god kveld, skål! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet August 18, 2007 Share Skrevet August 18, 2007 Ja, du denne kjørestilen er jo helt på trynet... og du vet jo hele saken / historien også du eller? Begge gangene var forbikjøring på E18 fra Mandal. Jeg ville vært mer egoist om jeg skulle avbrutt forbikjøringen midt i og kastet meg inn i en 4,5 meter lang lomme mellom to biler, istedenfor å øke hastigheten noe og kjøre forbi alle bilene og legge meg trygt inn igjen. (TO FELT I SAMME RETNING!!) Ikke kom å si at du aldri har kjørt for fort eller noe!! jaha.. så du tror tydlivis du er en bedre sjåfør om du har 2 kjørefil som går i samme retning? og jeg sier ikke at jeg aldri kjører for fort. har selv fått fartsbot i 50 sonen; 62km/t men det er forskjell på 12km/t og 55 km/t da gutt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet August 18, 2007 Share Skrevet August 18, 2007 Og drepe seg selv er ikke det værste, det værste er å drepe andre mens man selv er oppegående.. Hvilken bil kjørte du i 270 med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet August 18, 2007 Share Skrevet August 18, 2007 Om ikke annet så forteller denne diskusjonen hvem her inne man kan anta at er farligst å møte på veien ihvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Tveter Skrevet August 18, 2007 Share Skrevet August 18, 2007 Og drepe seg selv er ikke det værste, det værste er å drepe andre mens man selv er oppegående..Hvilken bil kjørte du i 270 med? En 84 Porsche 911 Carerra 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet August 18, 2007 Share Skrevet August 18, 2007 Går den sååå fort da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 18, 2007 Share Skrevet August 18, 2007 På "diagnosen" lyser det masse andre lys i tillegg. Tror han mente diagnose "psykisk". Ikke den testsaken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet August 18, 2007 Share Skrevet August 18, 2007 Det skjer automatisk at man plutselig er i 190 med en 316...? Iht. tyske AMS bruker den godt og vel 40 sekunder på 0-160 Km/t... og etter én (1) Km har den stadig ikke en høyere hastighet enn ca 155 Km/t. Det er derfor realistisk å tro at en E36 316i bruker 60-70 sekunder på å nå 190 Km/t, men det er selvfølgelig mulig at den tiden for noen er "plutselig"... lol kanskje feil ordbruk, mente egentlig at det bare ligger i meg å kjøre fort, i og med man vet konsekvensene... er 23, men som sagt folk er forskjellige, og man blir jo ikke akkurat noe tøffere av å kjøre på Autobahn enn i norge selv om veien i tyskland er bedre... Send meg PM når du føler for og kappkjøre? så jeg får se hvor fort det er du virkelig kjører Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå