Gunnar Skrevet August 20, 2007 Share Skrevet August 20, 2007 Såvidt jeg kan se er det 8 seedere online, men det er mulig det er måten xen er satt opp på som er problemet. Jeg har bare brukt sånn type "flytende" oppsett uten en konkret tracker. Alle som er online fungerer vel som en tracker, eller noe sånt. Steffan, bare hyggelig! Vekka jeg deg dere? Raymond, det er desverre noe hakking i filmen/lyden fra redigeringen til mAZE. Tror ikke han fant ut hvorfor det oppstod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet August 20, 2007 Share Skrevet August 20, 2007 ja, jeg ser ihvertfall 4-5 peers og har lasta opp en GB så langt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet August 20, 2007 Share Skrevet August 20, 2007 Hmm... må være noen innstillinger hos meg som er er feil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet August 20, 2007 Share Skrevet August 20, 2007 Hmm... må være noen innstillinger hos meg som er er feil... hos meg å tydelig hvis (ux versjon 1.6.1) dere som har fått lasta ned filmen via xen åssen prog brukte dere???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin Skrevet August 20, 2007 Share Skrevet August 20, 2007 Hmm, jeg prøver også å laste ned nå men, det står delere 2(3) på azureus men det går ikke å laste ned. Legger inn ett annet x program nå å ser om det hjelper. Edit: Prøvde ux 1.7.2 nå uten hell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 20, 2007 Share Skrevet August 20, 2007 Ok.. vil tro det har med at mange av oss som seeder sitter bak firewall - hvis dere gjør det samme uten noe portforwarding blir det fort trøbbel med å nå frem. Dere som sliter får ta den herfra: http://www.bimmers.no/files/bimmers.no_ ... i_2007.avi (ca. 700MB) Kan ikke love hvor lenge jeg har den liggende slik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet August 20, 2007 Share Skrevet August 20, 2007 jeg bruker ux! 1.7.2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin Skrevet August 20, 2007 Share Skrevet August 20, 2007 Takk, det funka bedre Vi som laster ned fra den http kan vel også seede den på x etterpå hvist jeg har skjønt det riktig, bare peke på den fra xen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet August 20, 2007 Share Skrevet August 20, 2007 Takk, det funka bedre Vi som laster ned fra den http kan vel også seede den på x etterpå hvist jeg har skjønt det riktig, bare peke på den fra xen. Det stemmer bra det ja! =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet August 20, 2007 Share Skrevet August 20, 2007 Har lastet siden jeg kom fra jobb i 16-tiden, og har rett over 50% nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet August 20, 2007 Share Skrevet August 20, 2007 Har lastet siden jeg kom fra jobb i 16-tiden, og har rett over 50% nå... det var da sakte? jeg begynte i går kveld engang? rundt 12 eller no, var ferdig før 8 på morran hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet August 20, 2007 Share Skrevet August 20, 2007 16 KB/s gjennomsnitt... Har den vel nede til jeg har den andre i posten imorgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet August 20, 2007 Share Skrevet August 20, 2007 Tar den ned som AVI nå, kobler meg opp på x så snart den er ferdig og deler ut. Prøvde x istad, men fikk ikke noen connections i det hele tatt ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet August 20, 2007 Share Skrevet August 20, 2007 Laster i over 300 KB/s som AVI, så da tar den kjapt igjen xen.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet August 20, 2007 Forfatter Share Skrevet August 20, 2007 Raymond, det er desverre noe hakking i filmen/lyden fra redigeringen til mAZE. Tror ikke han fant ut hvorfor det oppstod. Ja jeg skjønner ikke helt hva som skjedde. Hadde sykt problemer med å få lyden til å funke på bilen til Helge Vik. Og på noen andre klipp. Hakkinga på musikken er nok muligens at jeg kjørte de som MP3 og ikke som WAV. Har ihvertfall funket bedre i wav før. Men nå har jeg ordnet meg med ett nytt redigeringsprogram, så da får jeg håpe neste film blir bedre. Håper forøvrig at folket liker den selv om det hakker litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå