Henrik K Skrevet August 21, 2007 Share Skrevet August 21, 2007 Fikk DVD'en i går. Ble jo en fin film det! Så ikke så mye til touringen min på banen, men det er jo heller ikke akkurat den type bil det blir tatt mest bilder/film av på banetreff. Det lengste klippet var faktisk da jeg kjørte nedkjølingsrunde, så da går det jo virkelig unna... Uansett - meget bra initiativ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet August 21, 2007 Share Skrevet August 21, 2007 Fikk filmen i går.. Var forøvrig bra redigert Stian Litt knitring i lyden men ikke no som var no spesielt problem.. Fin film.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 21, 2007 Share Skrevet August 21, 2007 For dere som spiller av XviDen i f.eks. VLC og har knitring i lyden, skru ned volumet i VLC en liten smule (ikke i hjørnet på windowsen), så blir det bra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin Skrevet August 21, 2007 Share Skrevet August 21, 2007 Lyden henger ca 10 sekunder etter bilde hos meg.. Prøvd både VLC, Real, Quicktime og Media Player.. (xfila).SteffenM2: Gunnar har lagt ut .avi fil da! Mulig du må laste ned nye codecs. Ingen andre, enn så lenge, som har problemer med dette ihvertfall. Men du har jo fått en dvd-versjon også. Den funker vel greit? AVI filmen min henger også etter på lyden, noen som vet hvilken codec jeg trenger for at det skal bli ordentlig? eller er det avi filen som bare er sånn? Så ut som bra film men mista jo litt av piffen når motorlydene ikke stemmer med bilde:/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet August 21, 2007 Share Skrevet August 21, 2007 Tror det er kodingen som har gjort det. Samme problem her. Men neste gang jeg er i nettbanken skal den bestilles på dvd (Før var det styr å gå i banken, nå er jeg så lat at jeg ikke gidder gå i nettbanken engang ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin Skrevet August 21, 2007 Share Skrevet August 21, 2007 Ja, tenker jeg får ta å bestille en dvd jeg å. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet August 21, 2007 Forfatter Share Skrevet August 21, 2007 Jeg får ordne meg fler konvolutter skjønner jeg. Og i tillegg på DVD'n så er det jo en vanvittig flott meny... Yeah...... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet August 24, 2007 Forfatter Share Skrevet August 24, 2007 Da var endelig de 3 siste som har bestillt sendt.. Forhåpentligvis har dere den i morra.. Garantert på mandag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet August 26, 2007 Share Skrevet August 26, 2007 mAZE skal du på våler 1sept? (Om så kunne jeg eventuelt kjøpt den der). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet August 26, 2007 Forfatter Share Skrevet August 26, 2007 Vet ikke om jeg skal dit lørdag eller søndag enda. Men en av dagene blir det ja. Kan gi beskjed lenger ut i uka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Element Skrevet August 26, 2007 Share Skrevet August 26, 2007 .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 27, 2007 Share Skrevet August 27, 2007 Ja, ta med noen kopier på Våler, jeg må jo ha en slik.. (men får aldri surra meg til å gå til nettbanken...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet August 27, 2007 Forfatter Share Skrevet August 27, 2007 Kan brenne ut noen som jeg tar med enten på lørdag eller søndag. Vet ikke hvilken dag det blir enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet August 27, 2007 Share Skrevet August 27, 2007 Fortsatt ingen løsning på lyd-problemet? Ganske irriterende, når filmen er så bra i utgangspunktet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet August 28, 2007 Forfatter Share Skrevet August 28, 2007 Fortsatt ingen løsning på lyd-problemet? Ganske irriterende, når filmen er så bra i utgangspunktet! Dette er ikke på DVD-versjonen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå