Gå til innhold

ELENDIG av BSbildeler....

Oderschvank
 Share

Anbefalte innlegg

Hennes erfaring er at dersom det er en positiv mail så får man svar til og med lørdag kveld klokken 10.. Men er det en sint mail, så får man ikke svar før en uke har gått... Noe må jo skurre! Lurer på om de har en sånn svarteliste med telefonnummer på, siden de aldri ville svare når hun skulle ringe å kjefte :P

Er akkurat dette jeg har opplevd også, har prøvd å nå dem med privat telefon og jobbtelefon, men det er visst umulig å få fatt i dem.

Og lang svartid på "sinte" mails irriterer meg også, når man har en faktura som forfaller om et par dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Andre enn meg som har dårlig erfaring med BSbildeler her inne?

Det startet for 3 måneder siden at jeg sendte mail til en på BSbildeler og spurte litt om KN filter til bilen, han kom med anbefalinger osv.

Men helt plutselig, en måned senere får jeg en hentelapp fra postkontoret der det står at jeg har mottatt en pakke fra BSbildeler, oppkravspakke på rundt 800kr.

Ringer så til BSbildeler for å høre hva som skjer, jo, da hadde visst de bare bestillt den pakken for meg, for de tenkte at jeg ville ha det KN filteret..

Pakken lå på postkontoret til den ble sendt tilbake og jeg gjorde ikke noe mer med den saken da jeg tenkte at BSbildeler hadde innsett at de hadde gjort feil, men neida.

2 måneder senere får jeg en faktura i posten fra BSbildeler på 500kr for frakt Tur/Retur+ returgebyr...

Jeg prøver å får kontakt med 2 av de som jobber der, men det viser seg å være umulig, ringer dem flere ganger hver dag, og hver gang jeg ringer får jeg beskjed om at de skal ta imot beskjed og be dem ringe meg senere på dagen, noe som selvfølgelig aldri skjer.

Så jeg begynte å sende mail til dem, 1 uke etter første mail er sendt, får jeg en mail fra dem som sier noe som "fakturaen fra oss er på frakt Tur/retur for en pakke som du har bestillt men ikke henta".

Var jo ikke dette jeg spurte om i det hele tatt, og jeg visste godt hva fakturaen var for.

Sender så en ny mail hvor jeg forklarer situasjonen nok en gang, på denne mailen får jeg til svar "Så du hadde noen spm ang en faktura. Er det noe jeg enda kan hjelpe deg med?"

Så jeg sendte nok en mail hvor jeg sa at dette finner jeg meg ikke i, for jeg ble ikke spurt om de skulle bestille for meg, og jeg fikk heller ingen ordrebekreftelse+at pakken kom mange uker etter jeg ble anbefalt det filteret.

Så da kunne de gå med på å kreditere fakturaen min, og sende meg en ny en hvor de hadde trukket fra "Returgebyr".

Denne fakturaen kom på rundt 400kr...

Hva mener dere jeg bør gjøre i denne saken her?

Dette er ikke bra, men kjenner han ene litt som jobber der. Han heter Per kristian. Du kan få priv nr hans av meg så ringer du han å fikser opp.

Ikke si du fikk nr av meg :oops:

Veit de er HÅPLØSE med å ta tlf derfor harf jeg fått dette nr

TLF 97158285

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke bra, men kjenner han ene litt som jobber der. Han heter Per kristian. Du kan få priv nr hans av meg så ringer du han å fikser opp.

Ikke si du fikk nr av meg :oops:

Veit de er HÅPLØSE med å ta tlf derfor harf jeg fått dette nr

TLF 97158285

takk.

får ringe i neste uke hvis de ikke svarer på mail.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg bestillte 2 stk bøttestoler til 1000kr stykke. fikk den ene og ventet på den andre.. etter en uke ringte jeg og spurte etter den andre, da sa di at alle var utsolgt å ute av prod...

hva faan skal jeg med 1 stol... dreit i hele greia å handler bare ikke der mere+ at jeg er veldig flink till å si ikke bestill derfra till kompiser...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg bestilte meg styling derifra i april og tenkte at da blir bilen hel og pen til sommeren, i juni kommer bakfangeren, helt greit tenkte jeg, men når jeg en uke seinere fr frontfangeren er den til en e-30.

sendte så en mail hvor jeg forklarte problemet, etter litt fram og tilbake (og 2uker med tid) fikk jeg beskjed om at jeg kunne returnere denne, men at jeg da måtte fylle ut et skjema.

fikk så dette skjemaet på mail, men fikk ikke åpnet det, verken hjemme eller på jobb, så ba pent om hun kunne maile det i pdf format, det kom, men fungerte heller ikke, hun skulle da sende det i posten (der røyk det 4 uker)

fant ikke kundenummeret mitt så sendte på ny en mail hvor jeg ba om det (fikk det etter 1,5 uker venting)

siden det er mye og gjøre på jobben pluss at jeg har et helt hus og pusse opp så er det heller ikke så lett og få den esken ned på posten som det kan virke som.

så det tok litt tid.

får så en mail klokken to på fredag (som jeg ikke så før klokka tre på lørdag) denne lyder som følger:

hei, har du sendt fangeren til oss, viss den ikke har blitt sendt innen i dag mister du retten til og returnere den.

jo takk faen tenkte jeg og fyret meg opp i en skikkelig forbanna mail, så den pakken blei sendt i dag og det var greit, jeg skal ALDRI handle derifra igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke bra nei, har ofte lurt litt på å bestille derfra men når jeg leser dette så nei takk, så BS om dere leser dette, nå mistet dere en potensiell kunde + at jeg kommer til å anbefale venner å kjente til ikke å handle der, går ikke an å drive butikk sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke bra nei, har ofte lurt litt på å bestille derfra men når jeg leser dette så nei takk, så BS om dere leser dette, nå mistet dere en potensiell kunde + at jeg kommer til å anbefale venner å kjente til ikke å handle der, går ikke an å drive butikk sånn.

det er bra.

Skal linke til denne tråden om hu h*** som jobber der ikke gir seg..

Synd med stylingen din laak :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte Rieger front leppe til min bil, til slutt fikk jeg leppa ferdig knekt og på toppen av alt så den ut til å ha blitt skurt langs asfalten.

DE HELVETES IDIOTENE VILLE IKKE EN GANG BETALE FOR RETUR PORTOEN, SÅ I FORBANNELSE KNAKK JEG RESTEN OG SENTE I RETUR SOM BREV POST.

Fikk da mail fra dem om at dette ville de ikke erstatte, så alt de fikk av svar fra meg på den mailen var at de kunne kysse meg der sola aldri skinner, og bare brenne i helvete med møkka butikken dere driver.

RASSHØL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte Rieger front leppe til min bil, til slutt fikk jeg leppa ferdig knekt og på toppen av alt så den ut til å ha blitt skurt langs asfalten.

DE HELVETES IDIOTENE VILLE IKKE EN GANG BETALE FOR RETUR PORTOEN, SÅ I FORBANNELSE KNAKK JEG RESTEN OG SENTE I RETUR SOM BREV POST.

Fikk da mail fra dem om at dette ville de ikke erstatte, så alt de fikk av svar fra meg på den mailen var at de kunne kysse meg der sola aldri skinner, og bare brenne i helvete med møkka butikken dere driver.

RASSHØL

Holdt på å stryke med når jeg leste detta :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...