Gå til innhold

Bakhjul står skjevt etter senking...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Som tittelen sier.., noen som vet hva som skal til for å få dem rette..?

Hørte noe om at man fikk et kit for å fikse der.., noen som har peil?

Takk for svar :-)

Skrevet

Ja det er typisk nesten på BMW,du har fått Negativ camber sånn er på min oxo etter senking. Går ann og kjøpe sånn camberkit men d koster litt! Synnes det bare ser tøfft ut jeg:D Ligger bedre i svigene når dekka står sånn!

• 2 weeks later...
Skrevet

dette var da minimalt med "skræving".

Du skal jo ha vært innom 4-hjulskontroll for å få det godkjent og

Skrevet

Greit med "skræving", men kan jo hende du belaster andre bærende deler (foringer, armer, dekk ol.) så disse blir slitt tidligere. Du får tak i stag med mulighet for å justere camber bak til flere modeller. Og ta en firehjulskontroll.

Skrevet

Jepp..., men om dem rettes opp går nok kanskje dekka inn i skjermene...

Bør vel kanskje få den litt høyere før vinteren uansett.., så får kanskje sette på org. fjærer..?? Eller forslag?

Skrevet

Ser ikke problemet.. La den være som den er, du har jo en hel evighet å gå på.. Subber du i hjulbuene med den senken der, så skjønner jeg ingenting. Da må fjærene dine være laget av smør.. Sett på vinterhjula når den tid kommer å kjør som ett olja lyn!

Skrevet

det der er helt klart rått... men over til trådstarters innlegg. den bittelille skjevheten der er jo ingenting. har hatt det samme på min e-34 i ett års tid nå, ikke noe problem hittils;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...