Gå til innhold

Min E36 Cab - KONDEMNERT!

EirikL
 Share

E-46 M3-baklukespoiler på E-36 cab  

67 stemmer

1. 1. E-46 M3-baklukespoiler på E-36 cab

• Ja
      40
    • Nei
      27

Anbefalte innlegg

• Svar 186
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sikkert ikke den lureste reven i skogen :wink: Får jeg hellakkering og nytt tak på forsikringen, kommer bilen ut for salg. Har innsett behovet for litt mer bagasjeplass i bil. Driver å pusser opp leilighet, og det er tungvint å hele tiden spørre andre om de kan kjøre hjem ting og tang for meg. Har litt lyst på e46 touring, enten 320 eller 328. Noen som har erfaringer med disse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var tragisk å lese :( Jeg hadde heldigvis ingen slike episoder i Trondheim med min cab. Irriterende at folk ikke kan respektere andres eiendeler! Håper det løser seg til det beste. For å se det positive i det får du nå muligens hellakkering til 4000kr ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger kanskje ut bilder i morra! Begynner å få lyst på noe annet. Tror det blir en mellombil mens leiligheten fikses, og så kommer jeg sterkt tilbake når huset er ferdig. Kanskje en E92 eller E61...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny kalesje?

Ta kontakt med Roald som driver firmaet Autopoint (http://www.cabrioservice.no/) Har selv levert min E30 Cab og fått byttet kalesjen, fikk det for 8750,-, vet ikke hva det koster på E36, men ring og hør for et pristilbud! Kjempefornøyd selv! 5 års garanti på utført arbeid.

Hørte med andre firmaer i Oslo, de skulle ha 25.000 for ny kalesje..

Synd med bilen forresten :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...