Gå til innhold

Min E36 Cab - KONDEMNERT!

EirikL
 Share

E-46 M3-baklukespoiler på E-36 cab  

67 stemmer

1. 1. E-46 M3-baklukespoiler på E-36 cab

• Ja
      40
    • Nei
      27

Anbefalte innlegg

• Svar 186
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Endelig! I dag klarte jeg ikke å dille rundt lenger. Måtte kjøre toppløs hjem fra jobb i dag :headbang: La turen om veier med max 50 grense og cruiset avgårde. Herrrrrrlig!

q0c0uwtulq80surv5htk.jpg

9a68h74rdc1siw2jtwor.jpg

I går snødde det som fan og i dag er det 11 grader og steiksol!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt 1 toppløs tur også :) Har du vindaviser? Cruiset på E6 og den gjør virkelig nytta si!

Har ikke windshot, nei. Kunne ha tenkt meg det, men det er mye man vil ha. Og andre ting kommer før det (ref. lista over vårplaner s.5) :D

Pen cabbe! Fikk litt lyst på selv :)

Takker :D Anbefales på det sterkeste å kjøre cab. Det er ikke noe problem å bruke som helårsbil heller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lekt litt med tanken på et AC Schnitzer bodykit som et alternativ til M-tech. Jo mer jeg studerer det, jo finere synes jeg det blir. Tror ikke det ville være så mange i Norge med dette kitet, så det hadde jo vært litt morsomt :) Det eneste jeg frykter for, er den astronomiske summen jeg må ut med for et slikt kit, kontra M-tech...

96czdok82nbpvjn19xvd.jpg

gxeceo5uyt85sxq6i0w2.jpg

Sammen med noen små interiørdetaljer vil det bli en spesiell bil av det. Men hva er oddsen for å finne noe slikt brukt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott cæbbe! =)

Jeg har samme felgene som du har på sommer på vinter! di ser kliss nye ut og har helt nye vinterdekk! du skal få dem billig siden jeg bor i Trondheim! 3000,- :)

KOM Å HENT! :)

ps: er me på photoshoot jeg <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...