KimSH Skrevet August 19, 2007 Skrevet August 19, 2007 Har en 320 E36 som nøkker voldsomt hver gang jeg skal kjøre.. den nøkker ikke hele tiden men veldig ofte... alle lys blinker bortsett fra cd-spillern.. til å bli gal av...
ac turbo Skrevet August 19, 2007 Skrevet August 19, 2007 Har en 320 E36 som nøkker voldsomt hver gang jeg skal kjøre.. den nøkker ikke hele tiden men veldig ofte... alle lys blinker bortsett fra cd-spillern.. til å bli gal av... sjekk om dynamoen ladder....
KimSH Skrevet August 19, 2007 Forfatter Skrevet August 19, 2007 den lader over 14... så jeg fatter fint lite...
Glenno Skrevet August 19, 2007 Skrevet August 19, 2007 Sjekket plugger og pluggledninger sitter som de skal da? Hadde en gang brudd i sikringen som går på jordingen fra batteriet. Da sjedde det mye rart periodisk med div lys, samt turtallet sveivet mellom 700-1000.
KimSH Skrevet August 20, 2007 Forfatter Skrevet August 20, 2007 skal sjekke alt sånt... det har gått ein del lyspære di 2 siste dagan, men kan jo va ein tilfeldighet.. hmm... lurer på om dårlig jording kan va nå årsak? i å med at det er bare av og til den nøkker... men skal bytte pluggledinger å sånt oxo..
BlueM Skrevet August 20, 2007 Skrevet August 20, 2007 Som jeg nevnte her en gang tidligere.Min gamle E39 oppførte seg nesten helt likt som din (bortsett fra nøkkinga da, men min bil var jo en diesel). Problemet mitt var at jeg hadde fått en 24V pære i stedet for en 12V på baklyset. Fikk inn 12V igjen, og alt var 100%
marius paulsen Skrevet August 20, 2007 Skrevet August 20, 2007 sjekk at ledningene på batteriet sitter fast! er garanter det som er feil!
KimSH Skrevet August 21, 2007 Forfatter Skrevet August 21, 2007 får ta meg en grundig sjekk ser jeg... hehe...
vegard89 Skrevet August 21, 2007 Skrevet August 21, 2007 Har en 320 E36 som nøkker voldsomt hver gang jeg skal kjøre.. den nøkker ikke hele tiden men veldig ofte... alle lys blinker bortsett fra cd-spillern.. til å bli gal av... jeg har samme problem.. men det kommer å går, alt med lys på bilen blinker og osv.. noen ganger så er den skikklig ille så da fusker bilen... har lurt på hva dette er selv:s sjekka spenninga å den lada som den sku..så kan ikke skjønne helt hva det er fint om du kunne si ifra hvis du fant du hva feilen var? hadde vært takknemlig for det.
Fliid Skrevet August 21, 2007 Skrevet August 21, 2007 irr på kontakter (sikringsboks, irr på kontakter bak/fram lys osv osv. Se etter irr å dårlig kontakt. + jordinger.
vegard89 Skrevet August 21, 2007 Skrevet August 21, 2007 irr på kontakter (sikringsboks, irr på kontakter bak/fram lys osv osv. Se etter irr å dårlig kontakt. + jordinger. ok du tenker på irr som feks batteripolene ?... dårlig kontakt hvor.. vet du om no forslag hvor ? heh.. har ikke så særlig greie på dette skjønner du fant du ut hva som var feilen på bilen din? takk for hjelpen uanz=) skal sjekke detta
Fliid Skrevet August 21, 2007 Skrevet August 21, 2007 Irr på kontaktflater. Batteri ser du med engang, men kabler som gir kontakt, f.eks om jordingene har irret å ikke presterer like god jording lenger. Om det f.eks er trengt inn fukt i kontakter til lys, pæresokkel o.l. Jeg har ikke noen tips angående akkurat din bil. Detet er generelle tips som fungerer nå og da Men der du kan tenke deg det kan komme til vann o.l som kan virke forstyrrende på det elektriske, burde du skjekke
vegard89 Skrevet August 21, 2007 Skrevet August 21, 2007 Irr på kontaktflater. Batteri ser du med engang, men kabler som gir kontakt, f.eks om jordingene har irret å ikke presterer like god jording lenger. Om det f.eks er trengt inn fukt i kontakter til lys, pæresokkel o.l. Jeg har ikke noen tips angående akkurat din bil. Detet er generelle tips som fungerer nå og da Men der du kan tenke deg det kan komme til vann o.l som kan virke forstyrrende på det elektriske, burde du skjekke ok jeg skjønner.. nei den ene baklampa mi har fått en smell en gang i tia.. men den fungerer jo.. men uanz om det ville komme vann inn der så burde vel ikke det gå utover hele det elektriske på bilen at alt blinker osv?...
KimSH Skrevet August 22, 2007 Forfatter Skrevet August 22, 2007 Skal sjekke alle lysene i dag, og alt som har med jording og strøm... må no va ett eller anna som gjør det sånn... skal gi beskjed så fort jeg finner ut noe.. er ny på bmwfronten så kan ta litt tid.. hehe.. om noen finner ut noe før meg så si ifra... takk på forhånd..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå