Gå til innhold

Fått meg ny E39! Skal jeg ha skilt med eller uten flagg?

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 89
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det kommer hvertfall bilde når jeg har fått de på! Det jeg har funnet ut til nå er:

* Bilen er oxfordgrün metallic, noe som ikke passer så godt med rødt/hvitt/blått.

* E39 ble vel aldri levert med flagg-skilt?

* Uten flagg og med ny font ser litt eksklusivt ut

* Men uten flagg så betaler jeg nesten 500,- bare for å bytte font...

* Med flagg ser kanskje litt mer moderne ut

Er veldig usikker her fortsatt. Men blir uansett nice med ny bimmer! Har kjørt proletarbil de siste månedene så nå trenger jeg å føle meg litt som en formann igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bytta nettop inn mine 80 tallslook skilt på min 98 mod. mot nyere med flagg. bilen min er orientblå metallic og det ble en helt annen bil. Tidlige utgaver av E39 og E46 tjener veldig godt på skift til nye skilter, blir som en bil fra 2000 tallet 8) Med eller uten flagg tror jeg har mindre betydning og er jo seff en smakssak :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ville ha sagt uten flagg, fordi, da jeg var i utlandet (amsterdam) så viste det seg at i hele amsterdam måtte man betale for å parkere, og det var svinnn dyrt!!!!!! det jeg valgte var å parkere uten lapp, fikk en bot dagen etterpå som forklarte at jeg hadde fått en bot på 59 euro, og var like før de satt på en sånn klampe på hjulet,, men på biletten skrev de bade skilt nr merke alt dato utne om hvilke land jeg var fra, for det stod det bare unknown på;D så det hjalp å ikke ha flagg hehehe betalte heller ikke boten:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke huske å ha lagt merke til det nye skiltet uten flagg jeg...

ingen som tilfeldigvis har bilde av det her?

Eller enda bedre en bil med det nye skiltet både med og uten flagg? :)

jeg har selv kjøpt nye skilter til bilen min MED flagg noe jeg synes ble meget vellykket :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...