Hakon Skrevet August 20, 2007 Share Skrevet August 20, 2007 Bør man få en lakkforsegtling på en helt ny bil, eller holder lakken seg greit når bilen er helt ny? Hvor bør man isåfall gjøre dette? Jeg har god erfaring med Eivind Knardahl hos Autocosmetics AS (rett ved stenshagen) som vel bruker Lahega Toughguard. Ander som kjenner til dette? Andre erfaringer? Dette er til en E70 X5. Takker for alle svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet August 20, 2007 Share Skrevet August 20, 2007 Hva med teflonbehandling? Bør hvertfall være holdbart... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 20, 2007 Share Skrevet August 20, 2007 Jeg fikk påført Ditec lakkbeskyttelse på vår den gangen nye Mercedes-Benz W124 230E i 1990. Det var i og for seg et bra produkt, men stenslag etc. må repareres umiddelbart med ny lakk og påføring av Ditec beskyttelse hvis garantien skal være gyldig... det er litt omstendelig kanskje ?... ... Ellers er det ingen tvil om at beskyttelsen virker... selv etter en lang tur sydover til Marbella i Spania var det bare å rette hageslangen mot bilen så var den ren... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet August 20, 2007 Share Skrevet August 20, 2007 Kjør på med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet August 20, 2007 Share Skrevet August 20, 2007 Har god erfaring med Meguiars lakkforsegling, Ditec skal også være bra, men er ganske dyr i forhold til andre behandlinger med like god beskyttelse. Uansett hva du velger, så bør du iallefall behandle den med noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet August 20, 2007 Share Skrevet August 20, 2007 Lakkforsergling? Lakkforsegtling? Eller mener du lakkforsegling? Neida, men når det gjelder slik teflonbehandling, så virker det å fungere godt (ikke personlig erfaring). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet August 21, 2007 Share Skrevet August 21, 2007 Hvor mye koster ditec behandling av f.eks en E46 coupé? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet August 21, 2007 Forfatter Share Skrevet August 21, 2007 Lakkforsergling? Lakkforsegtling? Eller mener du lakkforsegling? Neida, men når det gjelder slik teflonbehandling, så virker det å fungere godt (ikke personlig erfaring). hmm.. gikk visst litt fort i svingene der ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kurt Andre Skrevet August 21, 2007 Share Skrevet August 21, 2007 Jeg tok teflon behandlibg av den forrige bilen min, blei veldig fornøyd med det resultatet jeg da. Så er jo garanti på det meste av sånne behandlinger, det er egentli vel ivisterte penger det der. Jeg vil anbefale deg og gjøre det hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik K Skrevet August 21, 2007 Share Skrevet August 21, 2007 Hvor mye koster ditec behandling av f.eks en E46 coupé? Her ser du prisene fra Haugens bilshine i Oslo. Regn med ca 4000 for din bil for førstegangs behandling: http://www.haugensbilshine.no/ditec-prisliste.html For rebehandling på min touring koster det ca 1700 kr. Jeg kjøpte bilen brukt tidligere i år, og den var da Ditec behandlet fra den var ny. Mitt inntrykk er at lakken har holdt seg meget bra. Derfor velger jeg å fortsette med dette. Vasking går som en lek når lakken er behandlet på denne måten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kurt Andre Skrevet August 23, 2007 Share Skrevet August 23, 2007 Det trur jeg på, er jo som når bilen er nypolert, er jo litt letter og få av dritten. Er lurt og følge det opp da, får heller se på det som en del av servicen.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet August 23, 2007 Share Skrevet August 23, 2007 Eivind og Co er jo ganske dyktige de, men tror de har masse å gjøre nå. Kan trygt anbefale de. Har selv ikke brukt de, men sett mange biler de har jobbet med. Hva med noen bilder av den nye bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet August 25, 2007 Forfatter Share Skrevet August 25, 2007 Eivind og Co er jo ganske dyktige de, men tror de har masse å gjøre nå. Kan trygt anbefale de. Har selv ikke brukt de, men sett mange biler de har jobbet med. Hva med noen bilder av den nye bilen? Var det til meg? Bilen skal inn på onsdag.. Kan godt slenge inn et bilde, men merk at det (dessverre) ikke er min bil det dreier seg om... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet August 26, 2007 Share Skrevet August 26, 2007 var ment til deg ja. trodde det var din bil nemlig. Er stor forskjell på de nye x5ene så lurte litt på hvordan "din" var Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet August 26, 2007 Share Skrevet August 26, 2007 Noen som kan forklare hva som menes med lakk forsegling? Sitter å lurer her, så spør nå bare... holdt mye på med polering osv men aldri lakkforsegling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå