Ed_Hunter Skrevet August 20, 2007 Skrevet August 20, 2007 En jeg kjenner var i Danmark i sommer, og fikk fanget denne utrolig passende skiltplaten med kameraet! Slik burde samtlige kebabtraller vært utstyrt med!!!
Mikke1981 Skrevet August 20, 2007 Skrevet August 20, 2007 Hehe høres ut som noen var misunderlig her:D
Stephan.s Skrevet August 20, 2007 Skrevet August 20, 2007 Slik burde samtlige kebabtraller vært utstyrt med!!! Nå veit jeg ikke om dette var ironi eller om du faktisk mener det. Er det sistnevnte har du havnet på feil forum
Ed_Hunter Skrevet August 20, 2007 Forfatter Skrevet August 20, 2007 så nå litt photoshoppet ut spør du meg. Bildet er ekte. Trenger ikke photoshoppe for å få frem at en 3-serie er skrot Nå veit jeg ikke om dette var ironi eller om du faktisk mener det. Er det sistnevnte har du havnet på feil forum Det kan jo tolkes på forskjellige måter, men jeg regner med folket har såpass selvironi at de ser humoren i det i alle fall.
Stephan.s Skrevet August 20, 2007 Skrevet August 20, 2007 så nå litt photoshoppet ut spør du meg. Bildet er ekte. Trenger ikke photoshoppe for å få frem at en 3-serie er skrot Nå veit jeg ikke om dette var ironi eller om du faktisk mener det. Er det sistnevnte har du havnet på feil forum Det kan jo tolkes på forskjellige måter, men jeg regner med folket har såpass selvironi at de ser humoren i det i alle fall. Med denne posten forklarte du det jeg egentlig stusset over
E30 ex Skrevet August 20, 2007 Skrevet August 20, 2007 Ja! Og nå er du jo oppe i 4 innlegg også Ed. På BMWCCN forumet var du jo i tillegg anonym. Vet ikke helt hva dette sier om deg, men jeg hvet hva det hadde sagt om meg om jeg hadde tatt meg bryet med å gå inn på Kia forumet (om det finnes) og lagt inn tilsvarende. Men det å kjøre BMW er vel egentlig ganske uproblematisk. Jeg kjørte en stund Porsche på slutten av 90 tallet, og da fikk en nesten daglig passet sitt påskrevet med hva man var. Så et og annet oppgulp som dette skal en vel kunne leve med.
bmwmsport Skrevet August 20, 2007 Skrevet August 20, 2007 så nå litt photoshoppet ut spør du meg. Møtte denne bilen på vei ut til jobb på Djursland for et par uker siden, så kan avkrefte at det er photoshop... Jeg har vel antakelig hatt flere E46'er enn de fleste her inne, men har ikke noe problem med å se humoren i det her.. Selvironi er en fin ting
bmwmsport Skrevet August 21, 2007 Skrevet August 21, 2007 Heh glad i 320 eller bmwmsport? Må innrømme jeg trives meget godt i E46 320d ja...
Sandersen Skrevet August 21, 2007 Skrevet August 21, 2007 Så bare på alle 320'ne du hadde eid, hehe neimen ikke få.. blir du kanskje litt skremt av en 325 ?
bmwmsport Skrevet August 21, 2007 Skrevet August 21, 2007 Så bare på alle 320'ne du hadde eid, hehe neimen ikke få.. blir du kanskje litt skremt av en 325 ? Hehe, ja, det blir rett og slett for gromt er jeg redd! Ser bare hva 320'n kan gjøre med førerkortet til en stakkar så...
Nensin Skrevet August 21, 2007 Skrevet August 21, 2007 http://forum.saabturboclub.net/viewtopic.php?t=15855 Ed hunter har nok komplekser for et eller annet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå