Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Slik burde samtlige kebabtraller vært utstyrt med!!! :lol:

Nå veit jeg ikke om dette var ironi eller om du faktisk mener det. Er det sistnevnte har du havnet på feil forum 8)

Skrevet
så nå litt photoshoppet ut spør du meg.

Bildet er ekte. Trenger ikke photoshoppe for å få frem at en 3-serie er skrot :P

Nå veit jeg ikke om dette var ironi eller om du faktisk mener det. Er det sistnevnte har du havnet på feil forum

Det kan jo tolkes på forskjellige måter, men jeg regner med folket har såpass selvironi at de ser humoren i det i alle fall.

Skrevet

Bildet er ekte. Trenger ikke photoshoppe for å få frem at en 3-serie er skrot :P

Nå veit jeg ikke om dette var ironi eller om du faktisk mener det. Er det sistnevnte har du havnet på feil forum

Det kan jo tolkes på forskjellige måter, men jeg regner med folket har såpass selvironi at de ser humoren i det i alle fall.

Med denne posten forklarte du det jeg egentlig stusset over 8)

Skrevet

Ja! Og nå er du jo oppe i 4 innlegg også Ed.

På BMWCCN forumet var du jo i tillegg anonym.

Vet ikke helt hva dette sier om deg, men jeg hvet hva det hadde sagt om meg om jeg hadde tatt meg bryet med å gå inn på Kia forumet (om det finnes) og lagt inn tilsvarende.

Men det å kjøre BMW er vel egentlig ganske uproblematisk.

Jeg kjørte en stund Porsche på slutten av 90 tallet, og da fikk en nesten daglig passet sitt påskrevet med hva man var.

Så et og annet oppgulp som dette skal en vel kunne leve med.

Skrevet

Møtte denne bilen på vei ut til jobb på Djursland for et par uker siden, så kan avkrefte at det er photoshop... :-)

Jeg har vel antakelig hatt flere E46'er enn de fleste her inne, men har ikke noe problem med å se humoren i det her.. Selvironi er en fin ting :lol:

Skrevet
Så bare på alle 320'ne du hadde eid, hehe neimen ikke få.. blir du kanskje litt skremt av en 325 ? :lol::wink:

Hehe, ja, det blir rett og slett for gromt er jeg redd!

Ser bare hva 320'n kan gjøre med førerkortet til en stakkar så... :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...