in2you Skrevet August 20, 2007 Share Skrevet August 20, 2007 hva er det nå BMW driver og pønsker på? er det meningen at denne skal konkurrere med xc70/octavia scout osv viss den blir aktuell? syns den så noe små-rar ut eg... eller kan det vera en test-modul kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet August 20, 2007 Share Skrevet August 20, 2007 er vel den bilen alle mødrene kunne trengt kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Analex Skrevet August 20, 2007 Share Skrevet August 20, 2007 La meg være den første til å si: Æsj.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet August 20, 2007 Forfatter Share Skrevet August 20, 2007 La meg være den første til å si: Æsj.. eg tenkte det før deg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet August 20, 2007 Share Skrevet August 20, 2007 synes ikke den såg så dum ut! Men hva bmw vil med denne modellen fatter jeg ikke, kan ikke en 3serie se vanlig ut med 4wd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 20, 2007 Share Skrevet August 20, 2007 Synes den så tøff ut jeg. Men er nok en mule for X4 ifølgle WCF. http://www.worldcarfans.com/6070807.001/bmw-x4-test-mule-spy-photos Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
javewl Skrevet August 20, 2007 Share Skrevet August 20, 2007 La meg være den første til å si: Æsj.. eg tenkte det før deg! ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet August 21, 2007 Share Skrevet August 21, 2007 Den så ut som den perfekte politibil den der:P så rett å slett politiaktig ut i formene:P kan bli pen med rette fargen og med de rette felgene:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet August 21, 2007 Share Skrevet August 21, 2007 Blir vel en volvo xc70 / audi allroad konkurrent? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet August 21, 2007 Share Skrevet August 21, 2007 Jeg håper virkelig at dette er en "test-mule" og at BMW ikke hiver seg på allroad/xc/scout-bølgen - i såfall er de mange år for sent ute... AC Schnitzer prøvde seg i 2001... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet August 21, 2007 Share Skrevet August 21, 2007 Synes det minner mest om en Volvo Cross Country jeg.. BMW prøver tydlig å bli mer folkelige i sin stor(?)satsing.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå