Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Da klarte jeg endelig å bestemme meg for nye felger på bilen! Det var ikke så lett som jeg trodde. Valget falt på BBS CH i 8.5x18" og Michelin Pilot Sport i 225/40/18. Angrer ikke ett sekund:)

Det er en relativt godt utstyrt -04 320d M-tech. Fargen er Orientblå.

kopiavmg4324cc7.jpg

kopiavmg4327ld7.jpg

kopiavmg4330ex5.jpg

kopiavmg4334oq4.jpg

kopiavmg4338pd6.jpg

Kjøpte bilen i vinter og har kjørt ca 12000km til nå. Det har vært frydefulle km, og jeg er meget fornøyd med bilen.

Sist uke fikk jeg også Bilkosmetikk til å ta steinsprut på bilen. Det var en del på panser, men i tillegg så tok de et par på taket og noen på skjermene. Resultatet ble veldig bra!

Fikk dessverre ikke vaska bilen, da det begynte å regne mens jeg la om. Kommer derfor flere og bedre bilder med tida.

Det er nok et par medlemmer her inne som kjenner seg igjen på bildene;)

Hva synes dere?

Skrevet

Nydelig bil du har der! M-tech II front også... :D

Felgene står perfekt til den bilen.

Har Orientblå på min E39 også, syns dette er ei kjempefin farge! :) Det som er litt artig er at den kan faktisk se helt svart ut når det er overskyet. :)

Skrevet
":2zz41rjk]Misunner folk det rattet der!

Det gjør ikke jeg! De nyere bmw-rattene er direkte latterlige. De er fine å se på for all del, men det er jo plast i dem, og den knirker når man tar på det. Snakker om bedriten kvalitetsfølelse.

Skrevet

Skikkelig fin E46 og herlige felger 8) . Kansje en veldig diskre senk til våren hadde vært prikken over..?

Så du kan anbefale Bilkosmetikk altså? Tror jeg skal prøve det selv, utrolig kjipt med steinsprut når resten av lakken er strøken #-o .

Skrevet

Mange takk for hyggelige tilbakemeldinger! Ble veldig fornøyd selv, så morro å høre at andre liker det også.

Ikke bare fronten som er M-tech II Øyvind;) Synes M-tech er som natt og dag på E46 ja.

Skjønner ikke hva du mener med rattet hagenisse? Det er jo skinn på "ringen" og knirker jo absolutt ingenting ellers. Liker det veldig godt jeg.

Synes orientblå er fin med at den kan se nesten sort ut i mørket og har et dypt, blått skinn i finvær. Vanskelig farge å holde ren men... Har blitt litt polering kan du si.

Steffan C - kan varmt anbefale Bilkosmetikk! Ser ingenting om du står helt inntil bilen. Om du bøyer deg ned og kikker nøye så ser du litt ujevnhet der de største steinsprutene var.

Vet en liten senk hadde gjort seg, og Eibach 30/25 er også kjøpt. Men, har en liten "situasjon" med kona der... ;) Hun bruker bilen til daglig og har klare synspunkter kan du si.

Skal slenge opp flere bilder når jeg har fått mulighet og tid til å tatt bedre bilder med ren bil!

Skrevet

Usikker om ditt er slik, men jeg mener det som er i midten av rattet, f.eks rundt M-merket. Det har vært plast i flere nyere bmw-er jeg har prøvesittet, og knirker hvis man trykker på det. Hvorfor man skal trykke på det er jo kanskje et godt spørsmål, men det blir for dumt i biler til 500k ++ ..

Skrevet
Usikker om ditt er slik, men jeg mener det som er i midten av rattet, f.eks rundt M-merket. Det har vært plast i flere nyere bmw-er jeg har prøvesittet, og knirker hvis man trykker på det. Hvorfor man skal trykke på det er jo kanskje et godt spørsmål, men det blir for dumt i biler til 500k ++ ..

Er plastikk rundt M-merket ja, men det knirker ikke på min bil i hvertfall. Synes heller det er godt sammensatt og er av god kvalitet. Mulig jeg har vært heldig, eller du har vært uheldig;)

Er helt enig i at det ikke skal knirke i en så dyr bil ja.

Skrevet
Vet en liten senk hadde gjort seg, og Eibach 30/25 er også kjøpt. Men, har en liten "situasjon" med kona der... ;) Hun bruker bilen til daglig og har klare synspunkter kan du si.

Monter senk når du skal på med vinterhjul, så tenker jeg ikke hun merker eller ser forskjellen :lol: .

Skrevet

og om ho merker det når sommerhjula kommer på kan du komme med noe sånt som: "oi! fjørene på bilen har seget sammen i løpet av vintern!"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...