Gå til innhold

Felleskjøring Våler BMWCCN for Vestfold (Telemark)

Dr_S
 Share

Anbefalte innlegg

":1clteq3m]Må legge inn en takk til han i den hvite 02'en som leda oss baktroppen trygt fra det siste bensinstasjonstoppet til banen. Gikk i greie hastigheter, og alle bilene klarte å holde følge.

Henger meg på der!

Henger meg på den jeg og. Det var en meget fornuftig hastighet oppover fra siste stopp. Jeg ble først med første pulje derfra, men når de plutselig stikker av i en 60-sone når jeg ligger i 80 så kan de bare få kjøre. Synes slik kjøring er fullstendig uakseptabelt og helt på trynet. Hva ble oppnådd med slik kjøring? Ikke en dritt! Bare en risiko for andre og ikke minst som det er nevnt her at det fort kan føre til oppslag i aviser og en større skepsis til banetreff. Det vil vi ikke vil vi vel!!!!???

Så til dere som kjørte som en drittunge som ikke vet bedre: SKJERP DERE!! Dere ødelegger for alt for mange andre om det får konsekvenser!

Og til dere som tok noen burnouts både inne på banen og i depotområde så gjelder akkurat det samme! Har dere ikke forståelse eller respekt for regler? Tror dere ikke det er en smal sak for baneeier og stenge oss ute et år pga dårlig opptreden? Tenk på at dette ikke bare kan ramme deg, men det kan faktisk ramme alle de 200 andre oppmøtte!

Jeg tror noen av de allerede har beklaget seg til styret (på bmwccn fora) ang den opptreden de hadde med burning etc inne på området (var ikke vitne til det selv så fikk det ikke med meg). De fleste fikk vel litt rep på plassen også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 199
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har ikke kjørt ut i noen sandfelle. Jeg kjørte 3-4 runder på familiekjøringen på søndag formiddag for å stille inn Performance box`n, og kan ikke si jeg husker att jeg kjørte forbi deg.. Sikker på att det var meg? Jeg kjørte stort sett helt alene, og programerte box`n.

Du kjørte ut rett før hele toget kom. Var noen som hadde vært uti sandfella på innsiden av svingen etter glattkjøringstrekket. Og kommet seg ut igjen på egenhånd. Men var det ikke deg er det jo greit nok. Men du må ha kjørt mer enn i 80, for jeg holdt 75-80 hele veien rundt. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du må ha kjørt mer enn i 80, for jeg holdt 75-80 hele veien rundt. ;)

Jeg tok det stort sett med ro, men skal innrømme att jeg sikkert kjørte fortere på langsidene ett par ganger. Har aldri kjørt familiekjøring, så var faktisk ikke klar over den regelen.. Beklager det! :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror noen av de allerede har beklaget seg til styret (på bmwccn fora) ang den opptreden de hadde med burning etc inne på området (var ikke vitne til det selv så fikk det ikke med meg). De fleste fikk vel litt rep på plassen også?

Mange fikk kjeft på plassen, noen ble nektet mer kjøring.

En person blir nektet adgang på BMWCCN-treff i 2008 etter å ha driftet gjentatte ganger på banen, blitt svartflagget og fått tilsnakk for det, samt burna i depotet, fått ny advarsel, deretter burna igjen.

Det vil komme flere utestengelser av folk som ikke klarer å oppføre seg, (burner/sladder/drifter fordi de allikevel skal hjem, så kjørenekt er ikke noe problem). Når vi hadde minst 8 ulike biler/førere som gjør slikt, så må vi ha noen tiltak så ikke vi blir nektet å leie vålerbanen i fremtiden. Jeg har allerede fått restriksjoner på neste års treff i forhold til i år pga oppførselen på og utenfor banen :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skulle bare mangle at ikke de beklager seg, noe de ikke akkurat gjør uoppfordret. At vi nå har fått restriksjoner ved neste års treff synes jeg burde få store konsekvenser for de som har sørget for dette. Å ødelegge for så mange andre klarer jeg ikke å forstå at man er villig til å risikere.

Tenk før handling! Det koster ingenting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok det stort sett med ro, men skal innrømme att jeg sikkert kjørte fortere på langsidene ett par ganger. Har aldri kjørt familiekjøring, så var faktisk ikke klar over den regelen.. Beklager det! :oops:

Det er nytt for meg og, så jeg tror ikke du er alene om det Raymond. Mot slutten av det lange familieheatet ble vel det nesten doblet av de fleste. Det gikk radig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nytt for meg og, så jeg tror ikke du er alene om det Raymond. Mot slutten av det lange familieheatet ble vel det nesten doblet av de fleste. Det gikk radig.

Ja, vaktmestern reagerte på fartsmåling, men mest på støy fra div uorginale eksosanlegg. Kan ikke huske at det ble presisert på førermøte, at familiekjøring er maks 80 km/t. Men vi skal ha en gjennomgang internt litt senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...