Gå til innhold

Felleskjøring Våler BMWCCN for Vestfold (Telemark)

Dr_S
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 199
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det var mye mer løssluppent på Rudskogen enn det har vært tidligere. Blir det likt får du nok svidd litt dekk, men du får nok se svartflagget om det blir mye.

Tror ikke det er planlagt noe drifteheat. Skal det bli drifteheat må noen som kan slikt gå i spissen og ta ansvaret for det. Da tror jeg neppe det er noe problem å få det til. De er åpne, men så lenge alle i banekomiteen kun interesserer seg for idealsporkjøring, så blir det bare det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir IKKE drifteheat. Jeg har snakket med presidenten, og det hele går på hva de vil at klubben skal stå for, og asosieres med. Men det er tatt opp og vurderes.

Han nevnte også at på Haslemoen er det masse plass å boltre seg på, i "lovlig" form, dvs avsperret, hvor det muligens kanskje blir noe morro for de som vil det. Men det hørtes veldig tvilsomt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Temmelige store asfaltarealer på Haslemoen, så morrokjøring kan lett ordnes.

Imidlertidig er Haslemoen mest morro vinterstider... :wave:

Det var visstnok folk som hadde påtatt seg å kontakte Vålerbanen og lage et tilbud innen drifting, men disse hadde det ikke kommet et pip ifra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dere slakke av litt når dere passerer kjellstad ved lier så det blir mulig slenge seg på felleskjøringen? Blir 100km/t rett før bensinstasjonen der. Hagenisse har vel grei aks på sin men jeg må vel sikkert jobbe litt ;-). Passerer drm rundt 06 da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen må da kunne slå på tråden til dere i det kolonna passerer Drammensbroa.

Jeg har i utgangspunktet tenkt å bli med, men sliter med at det subber høyre bak etter jeg fikk på nye dekk.. så det spøker litt. :( Sånn er det når man går fra Falken til andre merker, skulle gått ned en dim når jeg kjøpte noe annet enn Falken, siden Falken tydeligvis har andre millimeter enn resten av verden. Men får jeg orden på det kan jeg plinge på til nissen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...