Gå til innhold

Felleskjøring Våler BMWCCN for Vestfold (Telemark)

Dr_S
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg kommer også alene og kjenner ingen så man får bare ta kontakt med folk og prøve å bli kjent :) Min bedre halvdel setter jeg igjen hjemme slik at jeg kan være der så lenge jeg vil uten å ha dårlig samvittighet for at noen kjeder seg ;)

jeg skal tvinge min med så du får tvinge din med også..er tross alt noe de må være med på :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 199
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tar ikke med min bedre halvdel denne gangen. Hun pleier være med, men er på jobb til kl. 06 i morgen tidlig. Får vel få sove i morgen hun. Dessuten er det litt mindre å tenke på når man er alene - kan gasse litt uten å få slag i armen, og slipper å tenke på andre enn meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer også alene og kjenner ingen så man får bare ta kontakt med folk og prøve å bli kjent :) Min bedre halvdel setter jeg igjen hjemme slik at jeg kan være der så lenge jeg vil uten å ha dårlig samvittighet for at noen kjeder seg ;)

jeg skal tvinge min med så du får tvinge din med også..er tross alt noe de må være med på :lol:

Slet henne igjennom rudskogen i år i all slags vær i telt på et gjorde uten dusj og skikkelig toalett så hun har stilt opp bra for meg i år :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om jeg kommer så si hei til en liten pakistaner med hanekam :D

En liten attraksjon i seg selv det :)

:lol: frekk eller? :twisted:

blir nok ikke å komme oppover imorgen iallefall..baklys og angeleyes på førersiden slutta å funke plutselig..rare saker..og enda ikke fått tetta den bensinlekkasjen fra slangen over toppen i motoren..blæææ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var litt av et tempo fra Skedsmo korset og til banen må jeg si. Slet med å henge på med skjev hjulstilling, org fjæring, slitne foringer og sliten motor:P Men hadde ikke no valg siden jeg ikke visste veien. Synes det er litt tull å kjøre slik når man har en bane disponibelt en hel helg til å kjøre fra seg på, men folk var vel ivrig til å komme igang ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...