wicky124 Skrevet September 1, 2007 Share Skrevet September 1, 2007 vært på torshov bilrekvisita og kjøpt slange..i 6mm 8mm og 10mm..på AutoZentrum sa dem at det skal være en 6mm slange der, men den jeg satte der istad i 6mm passet overhodet ikke..begynte å sprekke når jeg tredde den over festene..rare saker..får se om det blir no bedre når jeg setter på 8mm..men skjønner fremdeles ikke hvorfor lysene på førersiden kobler seg ut i hytt og pine... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 1, 2007 Share Skrevet September 1, 2007 men nok om mine problemer..hvordan var treffet idag?regner i oslo, ble det no bra vær oppover?bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 1, 2007 Share Skrevet September 1, 2007 Kolonne dere liksom! Da må dere kjøre normalt, dette var jo førstemann til våler. Tullball! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet September 1, 2007 Share Skrevet September 1, 2007 Pratet med flere på Våler som mente det samme, hadde visstnok gått "litt" hardt for seg innover.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 1, 2007 Share Skrevet September 1, 2007 Tullekjøring av dimensjoner. Er jo ingen vits med kolonnekjøring når folk prøver ligge mest mulig i toppfartsperra. Havnet man bak en annen bil en gang - så var folk plutselig borte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet September 1, 2007 Share Skrevet September 1, 2007 Dessverre er det mye av sånt til treff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kurt Andre Skrevet September 1, 2007 Share Skrevet September 1, 2007 Jepp, enig i det de skriver her. Trodde også det skulle være felleskjøring. Men gikk hardt for seg ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet September 1, 2007 Share Skrevet September 1, 2007 Gikk radig oppover der ja. Men når han i front legger tempoet og baner vei for eventuelle laserstråler, er det jo bare å følge på da. Skjønner det kan være irriterende om man vil følge fartsgrensen, og/eller havner bak noe saktegående... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 1, 2007 Share Skrevet September 1, 2007 Trenger ikke ligge pinlig nøyaktig på grensa for min del, men 150 i 60-sone er drøyt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet September 1, 2007 Share Skrevet September 1, 2007 jeg prøvde å kjøre pent fra skedsmokorset! men tok jo ikke lang tid før noen overtok ledelsen av kolonnen og satte opp tempoet noe grossalt ja! selv kunne jeg ikke veien og bare måtte henge meg på andre!, selvom jeg prøvde å holde igjen men! men har da kommet helskinnet hjem igjen og! regner med alle har gjort det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 1, 2007 Share Skrevet September 1, 2007 bilder folkens...hadde nok klart å holde tempo om jeg hadde blitt med..og hadde vært fornøyd...men ja..150 i 60 sone er uforsvarlig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet September 1, 2007 Share Skrevet September 1, 2007 holder på med bilder! ca 160 bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet September 1, 2007 Share Skrevet September 1, 2007 Kan vel legge til at tempo etappen fra Kongsvinger og opp til Våler, med 5-6 biler, gikk enda mer radig. Bjørn måtte innkjøre den nye bilen sin. Ellers syns jeg treffet var årleit, mange oppmøte er positivt, men negativt med tanke på kø til banekjøringen. Begynner å bli mange dyktige sjåfører i klubben også virker det som, noen kjører det remmer og tøy holder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 1, 2007 Share Skrevet September 1, 2007 Er kanskje ikke så rart at BMW blir nevnt i alle saker? Var garantert en eller to bygdetullinger oppi hedmark som satt morgenkaffeen i vrangstrupen når 30 bmw-er passerte i 200... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 1, 2007 Share Skrevet September 1, 2007 faen at jeg ikke ble med..ÆÆÆÆÆÆÆ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå