benger Skrevet August 23, 2007 Share Skrevet August 23, 2007 Hei alle sammen. Har lagt ut bilder av bilen her før, men tenkte jeg skulle legge ut noen bilder med litt "sommerstemning". Gjør alt jeg kan for å holde bilen i bra stand både kosmetisk og teknisk BILEN VURDERES NÅ SOLGT...se side 2 for mer info. Har gitt den noen lakkbehandlinger, som lakkrens, polish og deep shine protection. Autoglym's Ultra Deep Shine anbefales! hvertfall til mørk lakk. Litt info om bilen: 1991 BMW 520i 24v som er godt utstyrt med bl.a. - Lysegrått helskinn med nydelig treverk. - Comfort-seter med armlene. - El.speil. - El.ruter foran. - El. korsryggstøtte. - Cruise controll. - Klima annlegg. - Oppvarmede seter.* - Fjærnstyrt sentrallås med alarm - *Cold weather package.(oppvarmet dørlås,aktiveres ved å løfte dørhåndtaket litt opp.) - Bmw soundsystem som består av 10 høytalere(sjeldent), og en aktiv sub jeg selv har installert. God lyd! - 8,5x17 Borbet A et13 225.45.17 dekk. Fargen er BMW-Scwarz. Altså helt svart. - Montert 30mm senkefjærer fra Lesjøfors. God og komfortabel samtidig som den sitter i svinga. - Stort Greenfilter er montert + Supersport effektbakpotte. Gromlyd!! Ellers har jeg brukt mye tid på å få bilen i topp teknisk stand. Alt av foringer og bærearmer i forstilling er byttet, bremseskiver/klosser, traversforinger bak, olje/oljefilter og plugger er nylig byttet sammen med bensinpumpe og bensinfilter. Kostet på bilen en god del. Her er noen bilder: er ingen mester i å ta bilder, eller bruke kameraet, men prøver å lære:) Kommentarer mottas med takk edit: interiørbilder duftgranen henger ikke der lenger gulvmattene var ute til støvsuging Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet August 23, 2007 Share Skrevet August 23, 2007 Så ut som et nydelig eksemplar du har fått deg der Sleng opp noen bilder av interiørt og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet August 23, 2007 Share Skrevet August 23, 2007 Pen bil!! digger helt svarte bmw`er da jeg ikke er no fan av diamantsvart.. hadde en 318is som var bmwscwartz 2, peneste bilen jeg har hatt. *Cold weather package.(oppvarmet dørlås,aktiveres ved å løfte dørhåndtaket litt opp.) dette har jeg faktisk aldri hørt om må være veldig kjekt når kuldegradene får feste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet August 23, 2007 Forfatter Share Skrevet August 23, 2007 Diamant svart blir fort grå...scwarz 2 er veldig fint! Var ikke klar over at det var noe som het cold weather package før jeg kom over noe greier om e34 på wikipedia faktisk, tror jeg det var. Så gikk jeg ut for å prøvde, jammen virka det og. Men har aldri hatt behov for å bruke det Nå er det noen bilder av interiøret også=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 24, 2007 Share Skrevet August 24, 2007 Meget fin E34 ja Men sot hele veien eller fjern det bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TJ Skrevet August 24, 2007 Share Skrevet August 24, 2007 Dette så ut til å være en utrolig velholdt bil! Men litt enig med Dr_S ang den sotingen... Uansett en meget fin E34. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSS Skrevet August 24, 2007 Share Skrevet August 24, 2007 Diamant svart blir fort grå...scwarz 2 er veldig fint!Var ikke klar over at det var noe som het cold weather package før jeg kom over noe greier om e34 på wikipedia faktisk, tror jeg det var. Så gikk jeg ut for å prøvde, jammen virka det og. Men har aldri hatt behov for å bruke det Nå er det noen bilder av interiøret også=) På min innebærer dette også aut. oppvaremet dørlås, spylerdyser og speil også. Synes faktisk det er ganske kjekt. Bilen ser pen ut, noe skeptisk til rattet men det var absolutt ikke så galt. Eneste jobben du bør ha foran deg er å fjerne sotingen på bakrutene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet August 24, 2007 Share Skrevet August 24, 2007 Cold weather package ble faktisk levert på E28 og E30 i følge innstruksjonsbøkene jeg har liggende. Her er varmemekanismen fra E28, fant den hos gs: http://nettbutikk.gsbildeler.no/bilder/14694.gif Du skulle hatt felga mine på den, tror de hadde gjort seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet August 24, 2007 Forfatter Share Skrevet August 24, 2007 Takk for koselige tilbakemld Den sotinga er bare å dra rett av. Er sånn billig film fra BilXtra. fullt av riper på innsiden. Kommer nok til å ta det av. Syns rattet er en smule lite men kler interiøret bra samtidig som det er godt å bruke knut_olestad: hvordan felger har du? bytte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet August 24, 2007 Share Skrevet August 24, 2007 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=5 ... sc&start=0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet August 24, 2007 Share Skrevet August 24, 2007 Felgene og rattet hadde jeg slengt i dass. Felgene var kule i 87, og rattet... Men utover det, virker det som en meget velholdt og pen bil, så absolutt! Morsomt at en god gammel E34 kommer til et godt hjem, ta godt vare på den, så får du mange mil til i denne. Er også enig i at Cosmos sort eller sort to som den blir omtalt som, er en penere farge enn Diamantsort. Ironien er at på en E60 er denne fargen 10.000.- billigre, pga mangel på metallic. E34 er vel den BMW som har vært best kvalitetmessig ifht samtlige modeller BMW har laget tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet August 24, 2007 Forfatter Share Skrevet August 24, 2007 Felga var luftige dem! men da måtte jeg vell ha skaffa noen større bremser bak der Felgene jeg har nå syns jeg gjør nytta si, oldschool felger på oldschool bil. Men hadde ikke hatt noe i mot noen 18" BBS LM på den. Kanskje de nye M6 felgene hadde vært kult ? Eller så måtte det blitt noen ACS felger med god kant. Men ting koster penger Skal uansett ta godt vare på den! Er glad det ikke er mye rust på den heller. Syns den er minst like god å kjøre som gubbetralla E-klasse fra nyere årgang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet August 24, 2007 Share Skrevet August 24, 2007 ER jo sykt mye å velge i, jeg kjøpte disse på inpuls faktisk, angrer ikke Ikke mange som har dem på E28 Her er bilen til dama til en kompis med samme felger, E34: http://i179.photobucket.com/albums/w292 ... 482993.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet August 24, 2007 Forfatter Share Skrevet August 24, 2007 Så ganske fresht ut på e34 det ja! får se om en liten stund om det ikke blir et lite impulskjøp på meg og...hehe. Nettopp kjøpt nye dekk da men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet August 24, 2007 Share Skrevet August 24, 2007 Hvor kjøpte du rattet? Syns det var rått jeg! fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå