fast Dog Skrevet August 24, 2007 Share Skrevet August 24, 2007 Våre kjære landsmenn sjokkere meg stadig vekk! http://finn.no/finn/car/object?finnkode ... FVuM215425 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet August 24, 2007 Share Skrevet August 24, 2007 Jeg finner på en måte ikke noe overraskende med slike biler lengre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet August 24, 2007 Share Skrevet August 24, 2007 Er jo ikke umulig å reversere skadene på denne da. Men kombinasjonen røde-flammer-setetrekk og trelister er udødelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
javewl Skrevet August 24, 2007 Share Skrevet August 24, 2007 bilen er godstent fri rost ny klaskj på bilen Så da vet vi det også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet August 24, 2007 Share Skrevet August 24, 2007 Kan noen please plukke den med seg ei natt og forbarme seg over den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet August 24, 2007 Share Skrevet August 24, 2007 Jeg er nesten lei av å kommentere slike biler Men denne var jo ikke så utrolig ødelagt heller, bl.a M3 fanger og sidelister... Btw så jeg en compact i bergen igår, 3D lexuslamper, krom, 4 endestusser +++ Måtte bare peke å le, mens han så på min bil i lyskrysset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet August 24, 2007 Share Skrevet August 24, 2007 HAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHA den var seriøst FÆL!! OMG!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Feldwebel Jensen Skrevet August 24, 2007 Share Skrevet August 24, 2007 Lancer: "biln er veli bra inge rost biln er -Eu godkjent fra .. 11.05.2007 til 11.05.2009 Årsavgift.og omregrestering inkl. presn 30000 kroner god stand på biln" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet August 24, 2007 Share Skrevet August 24, 2007 klasj? hva er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-m535 Skrevet August 24, 2007 Share Skrevet August 24, 2007 dette er jo langt fra det værste jeg har sett, han har iallefall truffet blink på fronten. minus er jo lexus lykter og interiør men dette var faktisk blåbær mot andre biler jeg har sett. foresten noen som vet om m5 e34 bakfanger til salgs på østlandet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet August 24, 2007 Share Skrevet August 24, 2007 klasj? hva er det? Clutch vil jeg tror.Lurer på hvorfor denne personen ikke har fått hjelp av noen som kan norsk til å skrive annonsen.Skal vel godt gjøres å klare å selge denne bilen,selv om prisen ikke var så ille til 318 å være.Folk har jo faktisk fordommer så det holder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Feldwebel Jensen Skrevet August 24, 2007 Share Skrevet August 24, 2007 Jeg skal spørre om det er komplett "skjorvisbk" og om den er "tïktÿ00l" behandlet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet August 24, 2007 Share Skrevet August 24, 2007 Denne var jo faktisk pen i forhold til mange andre eg har sett... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet August 24, 2007 Share Skrevet August 24, 2007 Det er jo teksten som er artig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet August 24, 2007 Share Skrevet August 24, 2007 typisk...liksom kul styla rå bil også den lille motoren... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå