Feldwebel Jensen Skrevet August 24, 2007 Share Skrevet August 24, 2007 Håper det er flere, så det ikke bare er jeg som er helt sprø! Det er jo alltid fett å lese om alt ekstrautstyret som finnes, pluss man finner alltid ut noen funksjoner på bilen man ikke visste om. Også specs'en på de forskjellige motorene da... Konge lesing egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet August 24, 2007 Share Skrevet August 24, 2007 Du må jo være tullat Neida, har nok ikke lest instruksjonsbøker, men har lest en god del andre gode bøker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BlueM Skrevet August 24, 2007 Share Skrevet August 24, 2007 Lest - ja, som en roman - nei. Men bortsett fra den bilen jeg har nå, så har jeg ikke lært noe av instruksjonsbøkene. Nåværende bil var det imidlertid noe nyttig lesning. Det som imidlertid skuffet meg var at det sto ikke et plukk om mp3-støtte på stereoanlegget noe sted. Men takket være ymse fora så fant jeg ut at det faktisk gikk an å spille mp3 på anlegget.... :s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inline six Skrevet August 24, 2007 Share Skrevet August 24, 2007 Håper det er flere, så det ikke bare er jeg som er helt sprø! Det er jo alltid fett å lese om alt ekstrautstyret som finnes, pluss man finner alltid ut noen funksjoner på bilen man ikke visste om. Også specs'en på de forskjellige motorene da... Konge lesing egentlig. Jepp. Var spesielt gøy å lese i boka til E12 som jeg hadde før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turn-in Skrevet August 24, 2007 Share Skrevet August 24, 2007 Å lese i boka må være nedtur! Neida, jeg leste i e30 boka her om dagen og der sto det bl.a. en del interessant om bilpleie. Men alt annet kunne jeg fra før ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet August 24, 2007 Share Skrevet August 24, 2007 Ikke lest instruksjonsboka, men har lest en del andre mer eller mindre "informative" tekster om BMW i mange timer hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet August 24, 2007 Share Skrevet August 24, 2007 Likte e30 instuksjonsboka. "After a lot of bumper to bumper driving, let the engine take "a deep breath" by running it over 3000 rpm." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet August 24, 2007 Share Skrevet August 24, 2007 Hehe! Har aldri sitt på instruksjons boken som noen roman. Men nyttig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FatLaces Skrevet August 24, 2007 Share Skrevet August 24, 2007 når bilen havna på verksted to dager etter at jeg fikk den ble manualen min beste venn. tror jeg har lest hele greia 2 til 3 ganger nå. har også lest oppfølgerne om stereo'n og bilpleie. anbefalles! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet August 25, 2007 Share Skrevet August 25, 2007 Ikke for å ødelegge slutten, men det er hovmesteren som er morderen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet August 25, 2007 Share Skrevet August 25, 2007 Utrolig hvilke små detaljer du kan få med deg hvis du leser instruksjonsboken grundig. Har fått aha.. opplevelser opptil flere ganger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet August 25, 2007 Share Skrevet August 25, 2007 Har lest instruksjonsboka til alle bilene mine, lært mye nyttig hver gang. Har hatt en tendens til å lese den om vintern når jeg står i kø ved vaskehallen etter klokken 21.00 på shell. (halvpris på vask og Sinnsykt mye folk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inline six Skrevet August 25, 2007 Share Skrevet August 25, 2007 Å lese i boka må være nedtur! Neida, jeg leste i e30 boka her om dagen og der sto det bl.a. en del interessant om bilpleie. Men alt annet kunne jeg fra før ... Jeg leser vell srengt tatt ikke i boka for å lære om bil. Men det handler for meg mere om en lidenskap til bilen Fast post å lese instruksjonsboka på senga kvelden etter at jeg har handla bil. Men det er klart det kann være noe å hente i boka for noen og en hver. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå