Gå til innhold

Fikk opp varsel i stad, hva er dette!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

f... i stad kom dette symbolet opp.. slo opp i instruksjonsboken, men stod ikke akkurat godt forklart hva dette var der.. stod noe om utstødningsverdier i motor å gjøre.. noen som har peiling på dette??

DSC_0001-1.jpg

Skrevet
f... i stad kom dette symbolet opp.. slo opp i instruksjonsboken, men stod ikke akkurat godt forklart hva dette var der.. stod noe om utstødningsverdier i motor å gjøre.. noen som har peiling på dette??

DSC_0001-1.jpg

er jo motorlampe som lyser.. indekerer jo på at det er noe feil.. ta og ta en diagnose på verksted.. så finner du ut hva feilen er sikkert

Skrevet

Møkk! Skal til oslo imorgen og blir borte i to uker og planen var at søster skulle ha bilen, men er kanskje ikke kjørbar med dette..? Har merket et par ganger når jeg setter bilen i revers og skal til å rygge, at turtallet faller ned mot 500 omdr, altså at den da jager litt..

Skrevet

Jeg hadde kjørt den bilen 1 gang til med den lampa og det er korteste vei til et verksted.

Noe som slår meg er at det er gul lampe. Gule lamper var iallefall på mine siste BMW'er et forvarsel. Rød = Stans straks, Gul = Kjør til nærmeste verksted

Skrevet

DSC_0001-1.jpg

Hadde stått klart å tydelig i instruksjonsboken at du ikke må kjøre bilen vil jeg tro (om så hadde vært tilfelle)

Skrevet

Ja.. står jo ikke klart å tydelig at det er überfarlig å kjøre med, men står derimot også at jeg skal kjøre til nærmeste bmw verksted.. dog, det står det om det meste.. men får ta en diagnosetest av bilen.. så dukker vel feilen opp..:) takker for alle svar.. jeg vil ha sekser!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...