-Roger- Skrevet August 27, 2007 Forfatter Share Skrevet August 27, 2007 Takk takk du:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet August 28, 2007 Forfatter Share Skrevet August 28, 2007 Litt flere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet August 28, 2007 Share Skrevet August 28, 2007 Hvor er det bilen står? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet August 28, 2007 Forfatter Share Skrevet August 28, 2007 Azeton: Den står i lindås kommune litt utenfor Bergen... Dere ser på bakfangeren at jeg mengler det lille dekselet til slepekroken. Den har jeg dessverre ikke! Har ikke hørt hva den koster eller om du i det hele tatt får den løst uten å kjøpe hele fangeren.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet August 31, 2007 Forfatter Share Skrevet August 31, 2007 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet August 31, 2007 Share Skrevet August 31, 2007 Noen som har en traktor som kan rygge over bilen min? Vil ha den 328en der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet September 1, 2007 Share Skrevet September 1, 2007 Noen som har en traktor som kan rygge over bilen min? Er bilen din så stygg at ingen vil kjøpe den, siden du bare vil ha den kræsjet?? Banken har penger, så løp å kjøp 328... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet September 1, 2007 Forfatter Share Skrevet September 1, 2007 Noen som har en traktor som kan rygge over bilen min? Er bilen din så stygg at ingen vil kjøpe den, siden du bare vil ha den kræsjet?? Banken har penger, så løp å kjøp 328... Sant så sant Men azeton: Jeg har ikke spesielt hastverk med å få den solgt, så hvis du virkelig vil ha bilen så er det jo bare og anonnsere din til en rimelig penge og kjøpe min etterpå! Trenger ikke ta lang tid å selge bil vettu... Kommer bare an på hvor mye du skal ha for den det Du bor jo også i oslo så det er jo mye lettere og selge bil for deg enn mange andre Var forresten akkurat det jeg måtte gjøre når jeg kjøpte denne, måtte bare sette ned prisen på min og da var den solgt innen en uke og så gikk jeg og lånte melomlegget i banken til denne :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet September 1, 2007 Share Skrevet September 1, 2007 Problemet er det at bilen min har en stor feil! og det er frontfangeren som ikke ser ut.. Folk skal prute ned 15lapper bare for fronten.. så er det en rustboble bak på høyre side+bagasjelokk.. Forige eier hadde lakket bare over det så jeg ikke så det! så visste ikke det før jeg begynte å bruke astronomiske summer på den! Har ikke lyst og gå 50k i minus fordi jeg har sett en nydelig bil heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet September 1, 2007 Forfatter Share Skrevet September 1, 2007 Nei det er jo greit det, men det går jo an å få tak i annen fanger og gi den med, så kan ingen prute 15 lapper på det, og en rustboble på så gammel bil må bare regnes med Men jeg skal ikke tvinge deg til å kjøpe bilen min, men bare sier at hvis du har funnet bilen du vil ha, så er det alltids muligheter for deg å få den.... Er en prioriteringssak det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet September 4, 2007 Forfatter Share Skrevet September 4, 2007 I dag har bilen vært på verksted og fått nytt hjullager og handbrekk:) Ps: Pris kan diskuteres;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Foss Skrevet September 4, 2007 Share Skrevet September 4, 2007 heihei, e 110k et skambud eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet September 4, 2007 Forfatter Share Skrevet September 4, 2007 heihei, e 110k et skambud eller? Nei, det er vel ikke direkte et skambud, men jeg prøver og selge den en stund til før jeg lar den gå for 110 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Foss Skrevet September 4, 2007 Share Skrevet September 4, 2007 ok, håpe du ikkje får selgt an på ei stund da hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet September 4, 2007 Share Skrevet September 4, 2007 Dekslet får du kjøpt løst. Koster ikke stort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg