bmwmsport Skrevet August 25, 2007 Skrevet August 25, 2007 Jeg og Fredrik (fre) var en runde i Århus i dag og tok noen bilder av nybilen i go'været Flere bilder her: http://www.onkel3000.com/bmwmsport/bix/ ... 320d_m.htm Tar gjerne imot kommentarer på bil og bilder
Arild G. Skrevet August 25, 2007 Skrevet August 25, 2007 flott skute, og skikkelig fine bilder likte spesielt godt bilde nr 2 og 4 skulle vert i danmark ser jeg. her har det HØLJEregna i hele dag
Steffan C Skrevet August 25, 2007 Skrevet August 25, 2007 Sykt fine bilder, og utrolig lekker E46 Touring dette
bmwmsport Skrevet August 26, 2007 Forfatter Skrevet August 26, 2007 Takk for det !! Og ja, var faktisk litt sol her i Århus i går.. Er ikke akkurat bortskjemt med det her heller...
Chriso Skrevet August 26, 2007 Skrevet August 26, 2007 Likte bilde nr 1 og 2 veldig godt, spesielt nr 2! Kunne like gjerne vært fra en BMW-reklame! Bilen ser jo ny ut, mann! Flott
Fredrik Skrevet August 26, 2007 Skrevet August 26, 2007 Takk for det !! Og ja, var faktisk litt sol her i Århus i går.. Er ikke akkurat bortskjemt med det her heller... Nej... vejret har været træls denne sommer i Danmark... ... skikkelige fine bilder though...
Gunnar Skrevet August 26, 2007 Skrevet August 26, 2007 flott skute, og skikkelig fine bilder likte spesielt godt bilde nr 2 og 4 skulle vert i danmark ser jeg. her har det HØLJEregna i hele dag Det holder å dra til Vestfold.. Har hatt 25-27° hver dag siden torsdag. Akkurat nå sier måleren 24°. Flott bil Geir Ove! Når er dere klar for å bli med meg nedover kontinentet for å hente bil? Jeg trenger noen med erfaring på området..
bmwmsport Skrevet August 26, 2007 Forfatter Skrevet August 26, 2007 Flott bil Geir Ove! Når er dere klar for å bli med meg nedover kontinentet for å hente bil? Jeg trenger noen med erfaring på området.. Takk for det Gunnar! Bare å si fra det. Vi stiller opp vi
BMWPower Skrevet August 26, 2007 Skrevet August 26, 2007 Va ikkje så værst denna, men mangler 4 blanke runde potter bak Kanon bra bilder....
bmwmsport Skrevet August 26, 2007 Forfatter Skrevet August 26, 2007 Va ikkje så værst denna, men mangler 4 blanke runde potter bak Kanon bra bilder.... Hehe, ja du tar på deg den jobben du??
BMWPower Skrevet August 26, 2007 Skrevet August 26, 2007 Va ikkje så værst denna, men mangler 4 blanke runde potter bak Kanon bra bilder.... Hehe, ja du tar på deg den jobben du?? Klart, så lenge du spanderer turen til Danmark på meg Kan jeg jo handle oss dere med d samme hehe.... Sendte deg foresten en mail her en dagen, fikk du den?
bmwmsport Skrevet August 26, 2007 Forfatter Skrevet August 26, 2007 Va ikkje så værst denna, men mangler 4 blanke runde potter bak Kanon bra bilder.... Hehe, ja du tar på deg den jobben du?? Klart, så lenge du spanderer turen til Danmark på meg Kan jeg jo handle oss dere med d samme hehe.... Sendte deg foresten en mail her en dagen, fikk du den? God plan!! hehe Hmm.. Har ikke sjekket jobbmailen siden fredag formiddag, så må ha vært etter det i tilfelle!?
E.H.D Skrevet August 26, 2007 Skrevet August 26, 2007 Nydelig stasjonsvogn og fine bilder. Spesielt det av fronten som er ditt avatar bilde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå