Gå til innhold

4-hjulskontroll i Oslo.. Hvor?

Mexos
 Share

Anbefalte innlegg

Bilen min trenger en 4-hjulskontroll og siden jeg nettopp har flyttet til Oslo har jeg null erfaring med verkstedene her. Noen som har et bra verksted med gode priser å anbefale? Er student så har ikke råd til å sette den på merkeverksted. Så det lå en Snap Drive i Nydalen, noe som blir rett ved skolen min og det har egentlig passet bra. Noen som har no erfaringer derfra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virket seriøst det der, men synes 1500kr for 4-hjulskontroll var noe dyrt? Mener jeg betalte en 1200kr hos Emm sport i Trondheim for et par år siden, men de trengte kanskje ikke justere alt da. Så prisen er kanskje ikke så ille likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de proffe bruker laseroptikk for å justere. tror det drar opp prisen litt.

du sparer mye dekk og foringer hvis hjulstillinga er rett. du bør hvertfall være trygg på at det blir gjort skikkelig. spør du meg kommer prisen i andre rekke når det gjelder dette. det er stor forskjell på å justere hjulstillinga på en polo som aldri beveger seg over 60 og en BMW som er bygd for høy fart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de proffe bruker laseroptikk for å justere. tror det drar opp prisen litt.

du sparer mye dekk og foringer hvis hjulstillinga er rett. du bør hvertfall være trygg på at det blir gjort skikkelig. spør du meg kommer prisen i andre rekke når det gjelder dette. det er stor forskjell på å justere hjulstillinga på en polo som aldri beveger seg over 60 og en BMW som er bygd for høy fart.

Du sier noe der, men regner med at de fleste verksteder bruker laseroptikk nå for tiden. Men jeg legger heller i et par hundrelapper ekstra og får det skikkelig når jeg først skal fikse hjulstillingen. Er ikke en jobb man gjør så ofte.

316'n min kan jeg ikke skryte på meg at er bygd for fart da, men savner virkelig å holde rattet beint når jeg skal kjøre rett fram :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kunne sikkert ha gjort det for en billig penge på jobben, men 4 hjulsbukken er dessverre ute av drift for tiden, men hvis du har god tid så kan jeg sikkert ta det en kveld til høsten

Edit: holder til i bærum.. men tar vel ikke så langt tid å kjøre fra oslo

Det spørs litt når på høsten du mener? Kunne egentlig tenkt meg å få ordnet det innen kort tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan jeg spørre hvor i trøndelag du er fra?

æ e trønder æ å sju.

Da må du isåfall skrive sjø og ikke sju ;):lol: Kommer fra Sjetnemarka.

Da får jeg hive den inn hos forstillingsspesialisten. Bmw'n fortjener jo egentlig kun det beste ;) Han burde hatt Bmw Ccn rabatt egentlig 8)

Har fått på skikkelige hjul nå så den tåler litt mer fart enn tidligere :) Så kommer det 318is motor nedi neste måned så da blir det litt mer guffe :) Men savner å ha 6er, men iogmed at det blir mye bykjøring nå så var det liksom lurt å ha en motor som ikke drikker så mye bensin i byen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hør med NAF. De skulle ha 1050,- på min E46 touring, men fortalte at prisen vanligvis var 850,-. De visste ikke hvorfor min var dyrere. Prisene er for medlemmer.

Det var dumt jeg ikke visste det før jeg bestilte. Jaja, bilen blir no fikset imorgen ihvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...