Gå til innhold

4-hjulskontroll i Oslo.. Hvor?

Mexos
 Share

Anbefalte innlegg

Var hos forstillingsspesialisten idag :) Desverre ble det ingen 4-hjulskontroll pga. 2 gåene foringer så må få byttet disse og prøve igjen:) Karen virket kul han og hadde nok peiling på det han holdt på med, men var et par negative ting jeg bet meg merke i. Jeg som kunde måtte kjøre bilen inn og ut av verkstedet selv.(Mulig han så an kunden her, men likevel...) Han hadde heller ingen plass hvor kunden kunne sette seg ned og vente mens jobben ble gjort. Så måtte stå og se på at han jobbet(Greit nok igjen for meg som er interessert, men likevel...) . Inget venterom liksom samt at det var veldig vanskelig å finne ut hvor man skulle gå inn eller få kontakt med han når man kom. Måtte vente til han lukket opp porten på verkstedet og kjørte ut en bil. Så et par forbedringer på kundebehandlingssiden hadde nok gjort seg, men så lenge han er flink med det han holder på med er jo det det viktigste. Gi fyren et venterom med en kaffemaskin, en sofa, et bord og noen blader samt en skikkelig inngangsdør med et skilt på så har han alt klart ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes faktisk ikke det der gjør noe jeg. Folk som faktisk gidder kjøre bilen til dedikert hjulstillingsverksted er som regel litt over middels interessert i bil, og da er det jo mer interessant å prate skit med ham enn å lese forrige nummer av motor.

Jeg har alltid kjørt bilen ut og inn selv, men akkurat det synes jeg bare er positivt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes faktisk ikke det der gjør noe jeg. Folk som faktisk gidder kjøre bilen til dedikert hjulstillingsverksted er som regel litt over middels interessert i bil, og da er det jo mer interessant å prate skit med ham enn å lese forrige nummer av motor.

Jeg har alltid kjørt bilen ut og inn selv, men akkurat det synes jeg bare er positivt. :)

Misforstå meg riktig ;) Er helt enig selv, men synes likevel det var litt rart. Når man driver en slik plass ønsker man jo å ha flest mulig kunder og er tross alt ikke alle kunder som er like bilinteressert som meg og deg som setter pris på slike ting ;) Synes det var kjekt å komme nedi grava og se på hva han mente og samtidig få tatt en titt under bilen min jeg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...