xZoPpY Skrevet September 8, 2007 Forfatter Share Skrevet September 8, 2007 Oki, forstår En ting til jeg trenger er sideskjørt.. jeg mangler ett sideskjørt som en påpekte her som jeg ikke hadde merka..spørsmålet mitt er om noen tyder hvilket sideskjørt jeg har? Er jo rieger styling så vil tro det hører til rieger.. Noen som vet hvor jeg finner denne jeg har i nettbutikk? EDIT: Tror jeg fant den jeg mangler på koed.dk Syntes denne er ganske lik fra rieger Infinity I / II : https://www.koed.dk/functions/billede.a ... .jpg&map=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xZoPpY Skrevet Oktober 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2007 Vært lite liv her i det siste.. Har fått oppgradert anlegget nå med masse nye oppgraderte kabler og ny spiller, alpine 9855r Det spiller som fy! Trenger ikke mer lyd for å si det slik Når neste lønning kommer så blir det vel til å skifte bakruten, nytt sideskjørt (mangler på passasjerside), skifte pærer i dashen(turteller) og skifte dørsylinder lås.. Tenker å bestille det meste fra koed.dk om dette er rimeligst? Det eneste jeg ikke finner der som jeg trenger hittil er innvendig list innenfor døren. Altså den lille svarte listen som holder teppet på plass, rett ved setet. Noen som vet hvor jeg finner denne? Slenger opp noen bilder av den jeg.. Polert den og litt sånn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Oktober 6, 2007 Share Skrevet Oktober 6, 2007 60mm senk å gt leppa vil jeg tro ikke er no særlig å kjøre med.. Hadde den gt leppa på min å da var det akkurat så så sko tuppen gikk under.. Subber overalt, selv om du er forsiktig.. Vis ikke veien er veldig slett og fin da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xZoPpY Skrevet Oktober 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2007 60mm senk å gt leppa vil jeg tro ikke er no særlig å kjøre med..Hadde den gt leppa på min å da var det akkurat så så sko tuppen gikk under.. Subber overalt, selv om du er forsiktig.. Vis ikke veien er veldig slett og fin da.. Tror det blir veldig lavt ja.. ihvertfall på bergens veier.. dårlige dritt veier, det kan alle skrive under på.. Liker leppa veldig godt da, så får no se.. mulig den knekker lett ved en bykjøring.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 6, 2007 Share Skrevet Oktober 6, 2007 Gamlebilen til Bosse ja. Husker godt denne fra diverse bilstereokonker. Husker det stor 17" eller 18" MOMO Status eller noe på den da han hadde den. Meget stilig bygg baki der ja. Har faktisk et stereoblad liggende på jobben me en artikkel om denne da den gikk som demobil for Panasonic. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xZoPpY Skrevet Oktober 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2007 Gamlebilen til Bosse ja. Husker godt denne fra diverse bilstereokonker. Husker det stor 17" eller 18" MOMO Status eller noe på den da han hadde den. Meget stilig bygg baki der ja. Har faktisk et stereoblad liggende på jobben me en artikkel om denne da den gikk som demobil for Panasonic. Nice nice PM er sendt! Nå er anlegget oppgradert og kan si at det garantert spiller bedre enn hva det har gjort tidligere Alt av viktige kabler til anlegget er oppgradert hele veien. Hadde en saftig oppgraderings regning fra BRS nå. Det spiller vanvittig bra med nye spilleren og kablene Ble overrasket over hvor mye bedre det ble enn hva det var når jeg prøvde det før jeg kjøpte bilen.. Bare å komme og ta en titt for dere som er i bergen..alltid morro å se på hverandres opplegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xZoPpY Skrevet Oktober 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2007 her kan dere se litt av bygget på video.. Har ikke skrudd opp lyden slik at det er sagt. Filmet bare litt med mobilen slik at dere kan se åssen det er bygget baki der.. http://youtube.com/watch?v=qDSZmQ2BL2Y Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xZoPpY Skrevet Oktober 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2007 Her er en litt bedre film med litt mere lyd: http://youtube.com/watch?v=6lDRXmpkdPo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet November 26, 2007 Share Skrevet November 26, 2007 Nice bil du har fått deg..... Så veldig gjennomført ut den, og veldig fint bygg av annleg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Desember 2, 2007 Share Skrevet Desember 2, 2007 Hehe, nyrene var kule de Da er jeg jo ikke alene om og voldta nyrene jeg da Liker du nyrene selv så la de sitte der. Er din bil og du ha den som du vil. Ellers syntes jeg det var en fin cabb du har kjøpt deg der. Og 2 damer problematikken? Easy. en på fanget og en i setet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xZoPpY Skrevet Januar 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2008 Takker til dere to siste der =) Nå har jeg bestilt litt småsnax til bilen som dere vil kunne se på bilder etterhvert.. venter på 2 til pakker. Fikk en pakke i dag der det befant seg sideskjørt til passasjerside som jeg manglet, pluss orginale nyrer til bilen. Det vil bli gromt, blir nok mye bedre enn den nettingen som er nå Btw så var jeg og vasket bilen i selvvask på statoil i går pga alt saltet på bilen. Var overraskende bra resultat etter vasken, tok alle punkter utenom den børsten Skal fortsette med det nå som bilen blir så skitten av å kjøre. Nyrer skal jeg ta å montere så fort jeg får tid i neste uke engang.. Så blir sideskjørt lakkert når det blir varmere i luften.. Et par bilder av bilen etter vask på statoil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xZoPpY Skrevet Januar 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2008 Da har jeg fått montert nye nyrer på bilen Ble veldig fornøyd.. hva sier dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///NJD Skrevet Januar 10, 2008 Share Skrevet Januar 10, 2008 Penere enn før hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xZoPpY Skrevet Januar 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2008 Da har gt carbon look spoileren ankommet, endelig =) Lurer på om det er noen som har tips angående montering av denne? Er vel bare å fordele skruene som fulgte med og hive av alu platen som fulgte med under leppen som avstiver/skive? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jostein Jørgensen Skrevet Januar 22, 2008 Share Skrevet Januar 22, 2008 Sklitene ser "billige" ut. Har noen lagt de i platesaksa ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå