knut_olestad Skrevet September 1, 2007 Share Skrevet September 1, 2007 Da er vi 2 Sitter lurer på hvor jeg skal finne 8000 så jeg får kjøpt den i annonsen.. hmm, selge tv, stereo og dvd? he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet September 1, 2007 Share Skrevet September 1, 2007 Da er vi 2 Sitter lurer på hvor jeg skal finne 8000 så jeg får kjøpt den i annonsen.. hmm, selge tv, stereo og dvd? he he Hehe. Sendte mail på den for en stund siden, men fikk aldri noe svar så regna med de ikke var veldig interessert i salg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stilzkin 86' Skrevet September 1, 2007 Share Skrevet September 1, 2007 ok:)har ikke sett den posten før jeg..har sitt en bil av samme type til salgs før.får ikke håpe det er den samme for den var størken, ikke så lenge siden jeg så den.. spesialbygd disse her vel? Ja, men den sto vel ikke i Norge..? Var en på ebay for litt siden.. Disse er spesialbygd ja.., faen ikke mange av de... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet September 1, 2007 Share Skrevet September 1, 2007 Bilen står/sto i porsgrunn. Hater at folk ikke tar seg tid til å svare på mail. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MBiMMer Skrevet September 1, 2007 Forfatter Share Skrevet September 1, 2007 ok:)har ikke sett den posten før jeg..har sitt en bil av samme type til salgs før.får ikke håpe det er den samme for den var størken, ikke så lenge siden jeg så den.. spesialbygd disse her vel? Ja, men den sto vel ikke i Norge..? Var en på ebay for litt siden.. Disse er spesialbygd ja.., faen ikke mange av de... mener å huske at jeg så den i motorbørsen, muligens et år siden..var første gang jeg så den typen, måtte gni meg i øynene et parganger...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet September 2, 2007 Share Skrevet September 2, 2007 Fant dette bildet fra de som bygde dem: Og her er nok en som er sjeldnere, E23 Touring: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet September 3, 2007 Share Skrevet September 3, 2007 Greit nok at den er mer sjelden enn E28, men det har vel sine åpenbare og synlige grunner..... Om noen skulle kommentere E28 touring som mindre pen, så har de ikke sett E23'n. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet September 3, 2007 Share Skrevet September 3, 2007 Det skal nevnes at det finnes penere typer E23 touring, men nei, ingen av de er noe å skryte av, E28 touring er nok penere. Når vi er inne på touring, E30 M3 finnes også som touring: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet September 3, 2007 Share Skrevet September 3, 2007 Det skal nevnes at det finnes penere typer E23 touring, men nei, ingen av de er noe å skryte av, E28 touring er nok penere.Når vi er inne på touring, E30 M3 finnes også som touring: ser fake ut, altså moddet. og den ser ut som en likbil med den lange bakruta:S har sett bygging av e30 m3 touring, og den ble pen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet September 4, 2007 Share Skrevet September 4, 2007 Det sto en E23 745i Touring på mobile.de for noen måneder siden, den hadde ikke den opphøyde taklinjen som den på dette bildet, og den var svindyr! Kom over en E24 635i cab der og, den var virkelig lekker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg