Gå til innhold

Sånn kan det gå når du er 17år og har toyota supra!!

Hanzo///
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Om man kjører pent og rolig tror jeg man kan beholde kontrollen ganske greit selv med en veldig kraftig bil. Det er først når man utfordrer sine egenskaper som sjåfør at ting går galt. Det kan man forsåvidt gjøre med en hvilken som helst bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og uten erfaring er det lett å gjøre dumme valg når man blir stresset. f.eks havner i en situasjon du strengt talt ikke vil være i, kanskje ved forbikjøring eller noe sånt, så tråkker du pedalen i bånn for å komme deg fortest mulig ut av situasjonen, kanskje ratter litt brått, plutselig kommer rumpa og der spinner du rundt på vei ut av veien. ser for meg at sånn fort kan skje, spess når man er ung og har masse hester man ikke har så mye erfaring med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.digitaljournal.com/article/40471

Ikke første gang han har vært på tur heller..

og her viser han hvor flink han er å drifte:

Det med lamborghinin var jo en motorbrann og ingen krasj.

Og jeg tror ikke det er så mange 17 åringer som ville gjort det stort bedre en av de første gangene de ble satt inn i en driftingbil på tørr asfalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.digitaljournal.com/article/40471

Ikke første gang han har vært på tur heller..

og her viser han hvor flink han er å drifte:

Han skulle ha holdt seg på banen med den der kjøring, mye sikkrere. Når man er 17år med en slik bil og en rik familie med råd til alt, så trur jeg dette har vært en oppvisning for kameratene.

Azeton Den der bilen er ikke mye orginal, har sett tv serien og sett nedi motorrommet, turbo og hele pakka, den lå vel mellom 500-600hk.

Synd at sånt skjer, men det er dessverre kjørestilen til mange unge mennesker. I USA skulle det å ha vært 18års grense for å ta lappen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som noensinne har skjønt seg på USA og deres lover og regler? Virker som det er mye rart når det gjelder det!

Og om driftinga til guttungen; har sett verre, men for all del veldig mange bedre. Han lærer nok ikke heller er jeg redd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...