Gå til innhold

søknad om kortere utsettelse!?

BMW_Larsen
 Share

Anbefalte innlegg

hei, er en lapp laus gutt fra molde som har vore uten fører kort i 20mnd og har 4 igjen..

men tenkte kansje søke om d er mulig å få den ijen litt før..

noen som har gjort dette før?

eventuelt noen tips om hva som bør være med i en sånn søknad?

har tiligere vore latebilsjofør så tenkte jeg skulle ha med den..

men ønsker tips fr folk som har vore bortig lignende saker og kansje har peiling på slikt?

kansje noen har en slik søknad de har sendt selv jeg kunne brukt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 mnd betyr at overtredelsen din har vært særdeles grov, så jeg er ikke så sikker på om jeg hadde risikert å mase nå 4 mnd før fristen, da du tross alt har gått 20 uten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 mnd betyr at overtredelsen din har vært særdeles grov, så jeg er ikke så sikker på om jeg hadde risikert å mase nå 4 mnd før fristen, da du tross alt har gått 20 uten..

Masing er noe helt annet enn å søke om å få orta inn tiden noe. Det ble fattet ett vedtak den gang han mistet lappen (noe ut i prosessen) ble det fattet vedtak. Finnes ikke grunn til å ikke søke, for dette er som sagt ett vedtak som er gjort. For at de skal lage det uggent for han så må polititet endre vedtaket noe som er vanskelig. å helt uten grunn. Det at han søker om å få korta inn tiden er ikke grunn. Er selv lappløs for tiden å har "forsket" på dette... Søk i tilegg om "tilbakelevering av førerkort Klasse B". "Søknad om førerkort" heter det.. Søk på det på google så finner du det med engang. Send inn det(Sendes til vegvesenet), det blir da godkjent fra den dato som allerede er satt, altså om 4 måneder. I tilegg har du lagt inn søknad om å korte inn tia (selvfølgelig i ett seperat brev og sendt direkte til Politiet) til din utnevnte jurist. Da blir det vurdert, får du ikke svar innen 2-3 uker. Så ring å spør juristen om han har fått sett på søknaden og at du er nyskjerrig.. Osv. Om han syntes det er greit så kan han enkelt få korta det inn å sende fax til vegvesenet om at du får lov til å ta teori osv fra og med nå... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, sto mye intr der fliid, ble lapplaus selv får en god stund på lørdag så. Har du noen positive erfaringer fra dette? Er faen ikke arti å være fri får lappen nå :( å jeg som nå til sommeren skal være lærling som bilskaderepratør å lakkerer :( Er vell ikke gyldi grunn men ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...