EdgePerformance.no Skrevet November 2, 2007 Forfatter Skrevet November 2, 2007 Idag kommer en kjøpe forfsendelse fra USA. 3 STORE pakker med de resterende godbitene mine for og komplettere drivstoffanlegget, samt ny fuelcell og 3.5" eksosen min. Hva pokker er vell bedre enn en Fredag og LOADS med grombiter Skal oppdatere med litt bilder ikveld. Skal prøve og få jekka opp bakstillinga idag eller på lørdag også.
destroyy Skrevet November 2, 2007 Skrevet November 2, 2007 Hm, en fredag hvor bilen starter og går er vel bedre ? Får vel snike meg med en tur når brodern skal skru på audien sin, så jeg får sett bilenE (må jo nesten se på brodern sin å )
EdgePerformance.no Skrevet November 2, 2007 Forfatter Skrevet November 2, 2007 Hm, en fredag hvor bilen starter og går er vel bedre ? Får vel snike meg med en tur når brodern skal skru på audien sin, så jeg får sett bilenE (må jo nesten se på brodern sin å ) Du får gjøra det
EdgePerformance.no Skrevet November 2, 2007 Forfatter Skrevet November 2, 2007 Da har jeg fått pakket ut "Kjempe gaven" min Har fått på plass ny fuelcell, fått resten av koblingene til bensin systemet, 3.5" eksos, 4" syrefast bend og rør til 4" K&N luftfilteret, 2x K&N åndefilter (1 til motor og 1 til utlufting av fuelcell) pluss div. Bildene kan heller tale for seg: Fuel\Vakum rail fra (chrome-look pulver lakk) Pakke Pakke hvor er du nå! Nye samco jointer og flexi-slanger: Nytt griffing radiator lokk: 3.5" SS eksos: Div deler: Filtre: Bagasjen:
e39530dt Skrevet November 3, 2007 Skrevet November 3, 2007 kan ikke stikke det under en stol at du VET hva du driver med!! helt sinnsykt rått
EdgePerformance.no Skrevet November 3, 2007 Forfatter Skrevet November 3, 2007 Da har jeg jaggu fått gjort litt idag. Har gravd 4x10mm2 kabel inn til garasjen idag, så det tok også litt tid Fått klamret fast drivstoffslanger under bilen, 95% koblet ferdig sprutet, lagt opp relèr og strømtilførsel til bensinpumpene, montert fuelrail og vakum rail med nye o-ringer og dyseklips samt nye dysekontakter. Bakstillinga er også jekket opp og skrudd på plass. Håper denne blir stum og "Tight" og kjøre med. Kommer ikke på stort annet og forbedre den med nå bortsett fra og lage uni-ball rør bærearmer. Alle foringer og ledd er byttet. El.system til pumper: klamret fast slanger: Bakstillinga på plass: Fuel-Railen:
Maloi Skrevet November 3, 2007 Skrevet November 3, 2007 Sinnsykt bra prosjekt!! du må jo ha en sinnsyk peiling på det du driver med!! gleder meg til å se bilen ferdig
L-V.H Skrevet November 3, 2007 Skrevet November 3, 2007 dette begynner og bli eit sykt rått prosjekt.. stå på
EdgePerformance.no Skrevet November 4, 2007 Forfatter Skrevet November 4, 2007 God morgen alle sammen! Takk for alle fine tilbakemeldinger. Peiling og peiling Joda, man lærer så lenge man lever. Dette er vell 5 bilen jeg bygger, og man lærer stadig vekk en ting eller to. Morro er det iallefall. Men skulle ønske det krevde litt mindre kr og tid. Bilen har jo blitt en fulltids jobb. Blir jo og ta en matbit etter 9-5 jobben, så rett i garasjen til man stuper og rett i køya! Men men, fader så morro det er da!
EdgePerformance.no Skrevet November 10, 2007 Forfatter Skrevet November 10, 2007 Da var vell sprutet mer eller mindre i box. Begynte så smått på eksosen igår, men jeg mangler flenser til 3.5" v-bånd skjøtene mine. Har trukket alle kabler til sensorer, coiler, vifter, dyser osv i nylonstrømpe og festet i alle ender med krympestrømpe med lim i. Dermed vil de ikke frynse seg opp.
themicro Skrevet November 11, 2007 Skrevet November 11, 2007 jeg har bare ett spørsmål jeg, hva har denne helligdommen kostet deg totalt nå egentlig? Dette er jo sånn vi andre drømmer om å kunne gjøre. He he men moro at noen får det til både når det gjelder tid og penger Lykke til
Mexos Skrevet November 11, 2007 Skrevet November 11, 2007 Ingen tvil om at du gjør skikkelig arbeid ihvertfall
Mafia Skrevet November 11, 2007 Skrevet November 11, 2007 Sykt, dette ser ut som om du har hendene fulle med litt å skru på Imponert! Gleder meg på dine veine, til du får rævkjørt den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå