Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 619
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Det har skjedd lite med bilen, men jeg har gått til innkjøp av 2 el. helikoptere. Et til og fly innendørs med og et full 3D AKRO heli med børsteløs motor og li-po batterier. Noe må jeg da ha og finne på mens jeg går hjemme med ungen og den sover :)

vjo7mrsej79d3wj752c5.jpg

o56bw3ptvfekpoe83n0e.jpg

xxvjcpdm57pm32k0jrgp.jpg

Skrevet

Har lest gjennom tråden nå og kn bekrefte det alle andre sier om at det er et heftig prosjekt! Ser frem til filmklipp med ferdig bil :wink:

Lykke til videre!

Skrevet

Det skjer ikke stort om dagen. Har litt leia, også driver jeg med dette S4 bygget litt på si for en kamerat.

Men jeg har fått surret bandasje på resten av eksosen. Inkl. bak ved diffen for og unngå og smelte noen drivmansjetter. Jeg fikk også cobra-hodet mitt idag så jeg har fått montert på det samt laget til 4" SF. rør til K&N filtret. Har også rotet frem fangeren fra toppetasjen og moddet den til og passe med FMIC`n.

8pgqol30tsudodqjgwfx.jpg

vcmc9we64uqm8yha1djl.jpg

7mrvxz9tftu4bte59afq.jpg

es2396syr1f27jpjr4gh.jpg

t1848h2dqn9syy8v2ne0.jpg

xnchvwrb9zo4vy9r8nir.jpg

nhgo1pn2r0o1xka5s0fz.jpg

fow0apug0sz5dqbu7vdt.jpg

dde4rzqwnyntdu3s0z4q.jpg

d2o55zna25283x1nub9k.jpg

Skrevet
hehe rimelig hissig! men åssen går det med plasseringa av luft filteret? kommer det ikke til å suge til seg veldig mye dritt når det står slikt?

Det gjør det nok, men ser ingen annen løsning. Har jo innerskjermer men. Dette blir ikke en bil som er særlig morsomt på vått føre, så det blir for det meste støv som kommer til og virvle der nede. Får heller vaske filter annenhver uke :?

Skrevet

Du får ta å sveise en boks under luftfilteret med noen rør inn til med kald luft.. Da blir det ikke spruta full med dritt..

Kanskje:p

Ellers sinnsykt rå bil..

Skrevet
Du får ta å sveise en boks under luftfilteret med noen rør inn til med kald luft.. Da blir det ikke spruta full med dritt..

Kanskje:p

Ellers sinnsykt rå bil..

Det var kansje en god idè. Kan kansje lage en metall skjerming rundt filtret ja. Men nå koster jo ikke et sånt K&N filter mer enn 400,- og det kan også renses og brukes flere ganger, så det tar nok ikke livet av meg.

Skrevet
Når forventer du å være ferdig med dette?

Herlig prosjekt.

Håper på og bli klar til våren\tidlig sommeren :roll:

Nå ser det ut til at jeg snart kan begynne og tukle med motoren indre. Har blitt mye frem og tilbake og tubo bytte, så jeg har mått modifisere litt mer før jeg fikk ut motoren, men nå ser det ut til at jeg kan straks begynne og ta den ut og få sendt avgårde til maskinering.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...