bimmer 3 Skrevet November 19, 2007 Skrevet November 19, 2007 hallo, du får ha gratulerer da med unge å greier hehe, blir sikkirt artig detta vettu;)
egniii Skrevet November 20, 2007 Skrevet November 20, 2007 råått prosjekt her =) gleder meg til og følge med videre grattis med kid !
EdgePerformance.no Skrevet November 25, 2007 Forfatter Skrevet November 25, 2007 Det har skjedd lite med bilen, men jeg har gått til innkjøp av 2 el. helikoptere. Et til og fly innendørs med og et full 3D AKRO heli med børsteløs motor og li-po batterier. Noe må jeg da ha og finne på mens jeg går hjemme med ungen og den sover
mowz Skrevet November 25, 2007 Skrevet November 25, 2007 Får trimme de da, må ha en 800 hk ca så de matcher bilen
EdgePerformance.no Skrevet November 25, 2007 Forfatter Skrevet November 25, 2007 Får trimme de da, må ha en 800 hk ca så de matcher bilen Har jo fullt metal kit samt børsteløs motor på 5100KV. Dvs 5100RPM per Volt og jeg kjører på 11.1v. Altså gjør motoren 56610RPM. Det kaller jeg TRIMMING
Ad|oS Skrevet November 25, 2007 Skrevet November 25, 2007 Har lest gjennom tråden nå og kn bekrefte det alle andre sier om at det er et heftig prosjekt! Ser frem til filmklipp med ferdig bil Lykke til videre!
EdgePerformance.no Skrevet November 28, 2007 Forfatter Skrevet November 28, 2007 Det skjer ikke stort om dagen. Har litt leia, også driver jeg med dette S4 bygget litt på si for en kamerat. Men jeg har fått surret bandasje på resten av eksosen. Inkl. bak ved diffen for og unngå og smelte noen drivmansjetter. Jeg fikk også cobra-hodet mitt idag så jeg har fått montert på det samt laget til 4" SF. rør til K&N filtret. Har også rotet frem fangeren fra toppetasjen og moddet den til og passe med FMIC`n.
kazynor Skrevet November 28, 2007 Skrevet November 28, 2007 hehe rimelig hissig! men åssen går det med plasseringa av luft filteret? kommer det ikke til å suge til seg veldig mye dritt når det står slikt?
EdgePerformance.no Skrevet November 28, 2007 Forfatter Skrevet November 28, 2007 hehe rimelig hissig! men åssen går det med plasseringa av luft filteret? kommer det ikke til å suge til seg veldig mye dritt når det står slikt? Det gjør det nok, men ser ingen annen løsning. Har jo innerskjermer men. Dette blir ikke en bil som er særlig morsomt på vått føre, så det blir for det meste støv som kommer til og virvle der nede. Får heller vaske filter annenhver uke
kazynor Skrevet November 30, 2007 Skrevet November 30, 2007 hehe største utgiften på bilen blir dekk og luftfilter og kanskje litt bænsin og da
vetu03 Skrevet Desember 3, 2007 Skrevet Desember 3, 2007 Du får ta å sveise en boks under luftfilteret med noen rør inn til med kald luft.. Da blir det ikke spruta full med dritt.. Kanskje:p Ellers sinnsykt rå bil..
EdgePerformance.no Skrevet Desember 3, 2007 Forfatter Skrevet Desember 3, 2007 Du får ta å sveise en boks under luftfilteret med noen rør inn til med kald luft.. Da blir det ikke spruta full med dritt.. Kanskje:p Ellers sinnsykt rå bil.. Det var kansje en god idè. Kan kansje lage en metall skjerming rundt filtret ja. Men nå koster jo ikke et sånt K&N filter mer enn 400,- og det kan også renses og brukes flere ganger, så det tar nok ikke livet av meg.
SondreLM Skrevet Desember 3, 2007 Skrevet Desember 3, 2007 Når forventer du å være ferdig med dette? Herlig prosjekt.
EdgePerformance.no Skrevet Desember 4, 2007 Forfatter Skrevet Desember 4, 2007 Når forventer du å være ferdig med dette? Herlig prosjekt. Håper på og bli klar til våren\tidlig sommeren Nå ser det ut til at jeg snart kan begynne og tukle med motoren indre. Har blitt mye frem og tilbake og tubo bytte, så jeg har mått modifisere litt mer før jeg fikk ut motoren, men nå ser det ut til at jeg kan straks begynne og ta den ut og få sendt avgårde til maskinering.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå