turboxs Skrevet Januar 10, 2008 Skrevet Januar 10, 2008 Feil. Bruker org trigger på kammen og halgiver nede på veiva.
Cato84 Skrevet Januar 10, 2008 Skrevet Januar 10, 2008 Edge og Turboxs: mulig dette er skrevet tidligere, men når dere kjører med såpass effekt. Hva gjør dere med girkasse og bakdiff? Tåler den originale såpass?
EdgePerformance.no Skrevet Januar 11, 2008 Forfatter Skrevet Januar 11, 2008 Edge og Turboxs: mulig dette er skrevet tidligere, men når dere kjører med såpass effekt. Hva gjør dere med girkasse og bakdiff? Tåler den originale såpass? Bruker org. kasse og m3 diff. Det skal holde 800-1000hk. Ser iallefall andre som har kjørt drag med 1000hk og slics som ikke har spinni en meter og det har holdt en stund. Om jeg da kjører med gatehjul som bare spinner og da 7-900 hk tror jeg ikke det skal være noe problem. Mellom aksling skal jeg få laget ny, for den ryker på 5-600hk og stikkakslinger kjøper jeg forsterket hvis de ryker.
Cato84 Skrevet Januar 11, 2008 Skrevet Januar 11, 2008 Oki! ikke værst det da! Lykke til videre med prosjektet:)
EdgePerformance.no Skrevet Januar 11, 2008 Forfatter Skrevet Januar 11, 2008 Idag kom endelig den savnede Turbonetics GT-K 850 snurra med et 1.15 hus Har montert ratt og boss samt valset hjulbuene bak 20-25mm. Er ikke så godt og se på bildene, men har dratt ut ganske masse. Tipper 9.5 - 10" felger skal gå bak nå. Hvis ikke får jeg strekke skjermene enda mere
Superbeetle Skrevet Januar 12, 2008 Skrevet Januar 12, 2008 Passet bra med det rattet der Gjorde du noe med lakken da du valset? varm etc? Må gjøre dette selv om ett par uker....
M3 Yngve Skrevet Januar 12, 2008 Skrevet Januar 12, 2008 Der kom både grom turboen og go rattet jo. Ser meget bra ut ja.
EdgePerformance.no Skrevet Januar 12, 2008 Forfatter Skrevet Januar 12, 2008 Passet bra med det rattet der Gjorde du noe med lakken da du valset? varm etc? Må gjøre dette selv om ett par uker.... Brukte varmluftpistol og varmet skjermkanten ordentlig god og varm. Tenkte jeg skulle begynne og lage til nytt Wastegate opplegg idag. Spørs bare om jeg får tak i rør og bend i syrefast på en lørdag
mrbatnes Skrevet Januar 12, 2008 Skrevet Januar 12, 2008 nesten litt synd å putte på et luftfilter på den turbon der innsuget på den ser skikkeli rått ut!
RoaldJ Skrevet Januar 12, 2008 Skrevet Januar 12, 2008 nesten litt synd å putte på et luftfilter på den turbon der innsuget på den ser skikkeli rått ut! enig, lag deg trompet!
EdgePerformance.no Skrevet Januar 12, 2008 Forfatter Skrevet Januar 12, 2008 nesten litt synd å putte på et luftfilter på den turbon der innsuget på den ser skikkeli rått ut! enig, lag deg trompet! Enig det, men en såpass kostbar snurre må ha filter
EdgePerformance.no Skrevet Januar 13, 2008 Forfatter Skrevet Januar 13, 2008 Idag har jeg tektylert alle små flekker under bilen samt hjul husene etter valsingen. Har strekkt kabler til fuelcell tankmåler, etanol kjøleren, pumpe trigger ledning til sprutet osv. Montert inn baksete samt lister og deksler innv. i bilen. Satt på bakfjører så nå er hele hekken ferdig. Håper bremesen kommer imorgen så jeg kan gjøre ferdig forstillinga. Har også laget kabelmatte med kontakter til banke-sensorene 1,2,3. Boblet dem til minijack plugger slik at jeg kan bruke lytte apperatet mitt under bremsing og mapping.
EdgePerformance.no Skrevet Januar 13, 2008 Forfatter Skrevet Januar 13, 2008 Til Torsdag skal motoren avgårde til maskinering. Det blir utrolig deilig og få begynt på motoren. Har kjøpt inn ring-gapper, plasticage og div lekkert motor utstyr\verktøy Så får vi bare håpe jeg får sniki inn bremsing av motoren iløpet av våren. Stempler og ARP mainstuds håper jeg skal ankomme iløpet av uka.
Galskap Skrevet Januar 13, 2008 Skrevet Januar 13, 2008 Sinnsykt prosjekt:) gleder meg til og se sluttresultatet
EdgePerformance.no Skrevet Januar 13, 2008 Forfatter Skrevet Januar 13, 2008 Sinnsykt prosjekt:) gleder meg til og se sluttresultatet Takker, ønsket du deg ikke kamera til jul Var noen dårlige bilder på prosjekt tråden din, men morro med 325 turbo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå