EdgePerformance.no Skrevet Januar 30, 2008 Forfatter Skrevet Januar 30, 2008 Lurer ikke på om du må sveise igjen garasje døra di snart? hvis ikke har jugern en turboklar motor på en av hyllene sine snart Leif skal holde seg bra langt unna!
M3Turbo Skrevet Januar 30, 2008 Skrevet Januar 30, 2008 Trur vel faktisk det er mine pluggledninger og ikke Turboxs sine
EdgePerformance.no Skrevet Januar 30, 2008 Forfatter Skrevet Januar 30, 2008 Trur vel faktisk det er mine pluggledninger og ikke Turboxs sine Har dine gamle i hylla, men fingern sine som er på bildene
turboxs Skrevet Januar 30, 2008 Skrevet Januar 30, 2008 Rull inn du a Jarle...... Ekke informert du da..... HeHe
destroyy Skrevet Januar 30, 2008 Skrevet Januar 30, 2008 Er vel ikke leif du bør være redd for... mere polakkene hans som farter rundt der Nei huff.... jeg vil også ha bil med snelle på
EdgePerformance.no Skrevet Januar 30, 2008 Forfatter Skrevet Januar 30, 2008 Er vel ikke leif du bør være redd for... mere polakkene hans som farter rundt der Nei huff.... jeg vil også ha bil med snelle på Får be broren din bygge
destroyy Skrevet Januar 31, 2008 Skrevet Januar 31, 2008 Heh... tror nok jeg skal klare selv Bare penga som stopper ^^ Mye skal du ha for å sveise grenrør på 4`ern min? snikbygg ^^
EdgePerformance.no Skrevet Januar 31, 2008 Forfatter Skrevet Januar 31, 2008 Heh... tror nok jeg skal klare selv Bare penga som stopper ^^ Mye skal du ha for å sveise grenrør på 4`ern min? snikbygg ^^ 5k
AC Schnitzer Skrevet Februar 1, 2008 Skrevet Februar 1, 2008 Venstre fremhjul? På noen skiver så skal slisse sporene kaste utover, er det ikke slik på disse?
EdgePerformance.no Skrevet Februar 1, 2008 Forfatter Skrevet Februar 1, 2008 Venstre fremhjul? På noen skiver så skal slisse sporene kaste utover, er det ikke slik på disse? Dette er venstre fremhjul. og sporene kaster utover. Står nok rektig montert
bård Skrevet Februar 1, 2008 Skrevet Februar 1, 2008 Hvis du snurrer den skiva der i retningen bilen har når du kjører fremover så ser du at den ike slynger utover. Men er jo ikke sikkert det spiller noen rolle på de skivene der ettersom slissene ikke går helt ut. Uansett er det et sett feite bremser du har der:)
EdgePerformance.no Skrevet Februar 1, 2008 Forfatter Skrevet Februar 1, 2008 Hvis du snurrer den skiva der i retningen bilen har når du kjører fremover så ser du at den ike slynger utover. Men er jo ikke sikkert det spiller noen rolle på de skivene der ettersom slissene ikke går helt ut. Uansett er det et sett feite bremser du har der:) Hjulet snurrer mot klokka. Altså slisse sporene utover. De er montert etter annvisningen, og står GARANTERT med slissa spora rette veien
TOREBMW Skrevet Februar 2, 2008 Skrevet Februar 2, 2008 leste gjennom hele tråden din nå.ser meget bra ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå