Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor fikk du tak i de gummin festene med skrue på hver side som du har hengt midtre eksos potte opp med. Har de i 6mm, men vil ha tak på 8 mm. Regner med det er 8 mm på de som er på din bil.

• Svar 619
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Den moppen må jeg se å prøve, he he. Jævla bra påfunn. :D Er sånn moppe treff i Sverige. Der kjører V8 legenden Mats Appelgren med en gammel mopped med mye lyst gass. Noe vi flere burde begynne med kansje. Har noe gode triks på å få ZR med Malossi 11 hk til å gå langt over 100 km. :D:D De trimmsetta får man kjøpt enda. Faen må ut å finne en gammel ZR Chopper nå kansje. He he hadde vært gøy. :D

Blir ordnings med M3`n din nå :D

Luftkompressoren fra m3`n er 21mm og gir 0.7 i trykk. "Testa på drillen", fått til en kjede drift med duplex drev foran på en knallert samt kjørt på E85, og en overporta og overborra sylinder værsting. Lukter jeg 20HK :twisted:

Kansje en megasquirt bare for og toppe det hele :lol:

Sorry men siden det er mopedsnakk her så mååå jeg bare nevne jeg hadde ca 22 hk i min =)

HEhe

Det gikk FÆLT!!!

Savner moppa jeg å ;)

Får ta sykkellappen snart vell =)

Skrevet
Den moppen må jeg se å prøve, he he. Jævla bra påfunn. :D Er sånn moppe treff i Sverige. Der kjører V8 legenden Mats Appelgren med en gammel mopped med mye lyst gass. Noe vi flere burde begynne med kansje. Har noe gode triks på å få ZR med Malossi 11 hk til å gå langt over 100 km. :D:D De trimmsetta får man kjøpt enda. Faen må ut å finne en gammel ZR Chopper nå kansje. He he hadde vært gøy. :D

Blir ordnings med M3`n din nå :D

Luftkompressoren fra m3`n er 21mm og gir 0.7 i trykk. "Testa på drillen", fått til en kjede drift med duplex drev foran på en knallert samt kjørt på E85, og en overporta og overborra sylinder værsting. Lukter jeg 20HK :twisted:

Kansje en megasquirt bare for og toppe det hele :lol:

Sorry men siden det er mopedsnakk her så mååå jeg bare nevne jeg hadde ca 22 hk i min =)

ca 140 på flata å SYK akselerasjon =)

HEhe

Det gikk FÆLT!!!

Savner moppa jeg å ;)

Får ta sykkellappen snart vell =)

Skrevet
Hvor fikk du tak i de gummin festene med skrue på hver side som du har hengt midtre eksos potte opp med. Har de i 6mm, men vil ha tak på 8 mm. Regner med det er 8 mm på de som er på din bil.

De tar jeg fra LUNA. Er forhandler der. Det er gummidempere fra m5-m14

Industrivare leverandør

Skrevet

Idag bestilte jeg nye felger, 8.5 og 9.5x18" ET35

Har også fått montert E46 M3 LOOK front.

Snakket med Rune på motorteknikk nå, han regnet med og bli ferdig med motoren ikveld, så da henter jeg den etterpå. Mellom akslen skal også være rett rundt hjørnet :) Håper felgene rommer 356mm bremsene, får det gjør ikke de 18" PW felgene jeg har nå.

0e2ej7mbt1ikp7a7mlqp.jpg

g3e3bmlwxm3snr2g5j1l.jpg

rjd297p7fysblp3l0mep.jpg

tfhpx0n1uaxjezi50hrc.jpg

zrj7h6inc7u9ow0o03g6.jpg

Skrevet
Bremseskivene dine står feil Høgre og venste.

Hørt mange si det, men ifølge manualen til K-sport skal de stå den veien.

Bilde hentet fra ksport.co.uk. Her er front fangeren til høyre, så mine skiver står fortsatt rektig :lol:

u6enlmg5jjqftnse5tog.jpg

Skrevet

Hmm ja av Høgre og venstre, hehe.

Eg har jaffal montert dei motsatt i forhold til deg på alle eg har montert for, og på mine biler.

Skrevet
Hmm ja av Høgre og venstre, hehe.

Eg har jaffal montert dei motsatt i forhold til deg på alle eg har montert for, og på mine biler.

Det var dumt, du får lese vedlegget neste gang. Når fungerer ikke ventileringen på skivene slik de skal forde de rotere feil vei i forhold til ventiering sporene

Skrevet
ser ut til å bli gromt med den fronten ja :) men syns ikke du burde lakke den ;) blir bra i rosa grunning hehe :lol:

Ja den er lekker i rosa. kansje heller lakke bilen rosa. Tenkte og kjøpe en dtm\cup vinge og montere under fangeren så den blir rettet av mot bunnen og ikke går i fjell og daler som den gjør nå.

Skrevet

Da var motoren i hus etter en artig tur. Straks jeg blir ferdig med og modde BN-Sport demo silvia`n til Christian på BS-bildeler, så skal jeg gjøre medesinskt reint og montere resterende på motoren. Har også tatt vår reingjøring på delevaskeren så nå kan delene som har samlet støv i hele vinter få seg en ordentlig skurevask og bli forenet til en skjønn motor igjen.

Håper på og få begynt iløpet av helgen. Håper også felgene kommer idag!

Slenger ut noen bilder av motoren når jeg våkner igjen, "om noen timer" :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...