EdgePerformance.no Skrevet Oktober 26, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2007 Da var innsug, toppdeksel, motorfeste, termostathuset, mellomaksel travers osv levert til pulverlakkering Tatt fri idag, så vi får se om jeg finner på noe konstruktivt i garasjen idag. Kansje begynne og montere sammen forstillinga? Eller skal jeg holde på med sprutet? Hmmm...TILTAKSLØS!
Azeton Skrevet Oktober 26, 2007 Skrevet Oktober 26, 2007 Du har seriøst skru dilla du da eller? Skal forbi drammen idag eller i morgen. Hvordan er mulighetene for og få se på bilen? En dag skal jeg også bygge noe like ekstremt som det der
EdgePerformance.no Skrevet Oktober 26, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2007 Du har seriøst skru dilla du da eller? Skal forbi drammen idag eller i morgen. Hvordan er mulighetene for og få se på bilen?En dag skal jeg også bygge noe like ekstremt som det der Hmm, bor i skotselv, og er jo hjemme, men nå er alt demontert. Motoren skal ut ikveld. så det er igrunn bare et tomt skall og se påm
Azeton Skrevet Oktober 26, 2007 Skrevet Oktober 26, 2007 Du bor i skotselv ja.. er faktisk ditt jeg skal også utrolig nok.
EdgePerformance.no Skrevet Oktober 26, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2007 Jaja, da ble det gjort litt småtteri idag også. Laget ny brakett til coilene, koblet dem opp, målt og bestil Magnacore 10mm custom kabler, lakkert og vakset diffen, grovpolert baklokket, laget gjennomføring til SM4 kabelmatta. Brukte en drivmansjett. Genialt egentlig, får det blir tett samtidig som at det er et 50mm hull som man får tredd kabelmatta med kontakter på inn og ut av torpedoveggen. Har også fått på S50B30 gassvaier Diffen med sperre: Før: Etter: Presset ut org. foringer. Her kommer Turner M.S Alu. foringer: Prøve for gjennomføring: Ny gassvaier på plass: Coiler:
EdgePerformance.no Skrevet Oktober 30, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2007 Idag har jeg fått montert nye Turner motorsport foringer i bakre bærearmer samt alu og delrin foringer i diff og opphengsforingen til diffen. Skal enten kjøpe eller lage en forsterkning plate\vinkel som boltrer diffen bedre fast. Her er iallefall noen bilder av dagens lille innsats. Driver forøvrig og er behjelpelig med og bygge om en 2.3 Audi 90 quattro om til S4. Så nå har jeg garasjen full samt masse jobb på en møkka audi!
mowz Skrevet Oktober 30, 2007 Skrevet Oktober 30, 2007 wow, detta blir bra! bor i lier jeg, så du holder jo ikke til så langt unna Bare å si ifra hvis du trenger en pasasjer til å bedømme om det er noe drag i den når du er ferdig....
daywalker-^ Skrevet Oktober 30, 2007 Skrevet Oktober 30, 2007 fy faen så rått dette kommer til å bli keep up the good work, hold oss oppdatert
mrbatnes Skrevet Oktober 30, 2007 Skrevet Oktober 30, 2007 snasne de turner foringene da! mye styr å få ut gamle foringene? vurderer å bytte mine til poly..
Thunegutt Skrevet Oktober 30, 2007 Skrevet Oktober 30, 2007 meget bra å gjennomført proskjekt skikkelig racing lykke til videre...
EdgePerformance.no Skrevet Oktober 31, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2007 snasne de turner foringene da! mye styr å få ut gamle foringene? vurderer å bytte mine til poly.. Jau, har litt trua på de. Turner har mye fint de, og det som er bedre er at dem kjører ja knallhardt runde på runde så det er jo produkter som er utvilklet på banen, ikke bare i en kinesisk CNC maskin Alle foringene har forsåvidt vært greie og bytte. De eneste jeg sleit en liten tanke med er bakre bærearmsforingene. Jeg demonterte ikke drivaksel, skiver eller kalippere fra bærearmen, så den ble for tung og bælette og holde i pressa. Så her tok jeg hullsaga på drillen samt masse WD-40 og borret ut senterhylsa. Deretter tok jeg et 50mm alu. rør og banken tålmodig rundt ytteringen på foringa. 20-30 sleggeslag så var den gamle ihjel irra foringa ut. Eneste foringene jeg fortsatt misstenker og bli fort utslitt er bakrebærearms foringen fremme. De er i massiv delrin "aka nylon". Disse tror jeg vil bli fort utslitt, og i så tilfelle så blir det jaggu alu. der også Med så mye stumme foringer, er vell ikke sjanses for at bilen blir et lydverk i seg selv helt utenkelig
mrbatnes Skrevet Oktober 31, 2007 Skrevet Oktober 31, 2007 sjangsen for at bilen kan til tider være noe bråkete avåtil, er rimelig stor ja inspirerende å lese å se bilde om alt du har gjort med bilen din hittil, får lyst til å gå ut i garasjen å skru i fillebiter hele bilen min å begynne å bygge! men i første omgang holder det med foringer keep up the good work
bmwrasaren Skrevet Oktober 31, 2007 Skrevet Oktober 31, 2007 Hvorfor gidder du å bare "klatte" på varmebandasje bare litt her og litt der? Ser veldig lite gjennomført ut!
EdgePerformance.no Skrevet Oktober 31, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2007 Hvorfor gidder du å bare "klatte" på varmebandasje bare litt her og litt der? Ser veldig lite gjennomført ut! Volvo motor i BMW ser lite gjennomført ut! hehe, neida. Tåler litt kritikk, men tanken med å få på bandasje der det lar seg gjøre er og minimere varmen i motorrommet. Det blir dessuten ikke synlig med downpipe og turbo montert.
EdgePerformance.no Skrevet Oktober 31, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2007 Fått gjort litt idag også da. Hentet div deler fra pulverlakkering, sveiset forsterkninger på festene til bakrebærearmer, samt satt sammen bakstilligen. Slipt reint: Sveisa med TIG: Grunding og bodyskyds: Bakstillinga komplett med alu foringer:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå