S.Arnesen Skrevet August 30, 2007 Skrevet August 30, 2007 har en dunkelyd foran i forstillinga på min e-34. noen som vet hva det kan være? vær gang jeg treffer fartsdumper blandt annet
Jonner'n Skrevet August 30, 2007 Skrevet August 30, 2007 velkommen i klubben gått over og sjekka foringer på bærearmer fjærbeinslager etc?
Haug530D Skrevet August 30, 2007 Skrevet August 30, 2007 Pendelstag, nesten garantert, det er det staget som går fra stabstag og er festet bak på støtdemper.
ac turbo Skrevet August 30, 2007 Skrevet August 30, 2007 Lurer også på dette.har og en lyd når man svinger sier d pling og klong avogtil
Padi Skrevet September 3, 2007 Skrevet September 3, 2007 Garangtert at det er stabstaget som ikke er teita skikkeligt. Jeg senka min bil og da måtte jeg av med dette staget i nedre del for å senke flyndra langt nok ned. Etter en dag begynnte det og dunke når jeg kjørte i humper osv. fikk beskjed av bmw at jeg måtte teite stabstaget. Jekket opp bilen og teita disse godt.De satt godt på men ikke godt nok.teita skikkeligt. og vips var lyden vekke Glenn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå