bg320 Skrevet August 30, 2007 Skrevet August 30, 2007 Noen som vet om det er vanskelig å skifte og hvordan det kan gjøres?
vegard89 Skrevet August 30, 2007 Skrevet August 30, 2007 Noen som vet om det er vanskelig å skifte og hvordan det kan gjøres? hei det er ikke vansklig du tar ut instrumentet også på baksia er det bare å bytte pære.. men på min så funker den ikke.. er dårlig kontakt så den kommer å går.. vet ikke om det er sånn på din da:P..
-Sammy Skrevet August 30, 2007 Skrevet August 30, 2007 Man må vel av med rattet også. Selve skifting av pære er gjort på 10sek. Ver forsiktig når du gjør det så du ikke skader printkortet som sitter inni dash'n. (ikke dunk/mist det)
Mexos Skrevet August 30, 2007 Skrevet August 30, 2007 Du trenger ikke ta av rattet. Bare skru ut de 2 skruene som instrumentpanelet er festet i i toppen foran og trekk det mot deg Du må lirke litt for å få det opp ved rattet. så kobler du ut kontaktene bak ved å vippe en arm oppover så kan du ta det fram og legge det i rattet og bytte pære
-Sammy Skrevet August 31, 2007 Skrevet August 31, 2007 Du trenger ikke ta av rattet. Bare skru ut de 2 skruene som instrumentpanelet er festet i i toppen foran og trekk det mot deg Du må lirke litt for å få det opp ved rattet. så kobler du ut kontaktene bak ved å vippe en arm oppover så kan du ta det fram og legge det i rattet og bytte pære ah men jeg må nok av med mitt hver gang, 11" momo sportsratt. Men da går det altså greit når man har orginalratt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå