Gå til innhold

BMW Batmobile??

Share

Anbefalte innlegg

Den desidert største "bon bilen" jeg har sett i mitt liv. At Bmw lar disse gutta få lov til å bruke logoen er for meg et gedigent mysterium.

Dette er ikke en bil. det er et stereo anlegg med de aller teiteste ekstrafunksjoner. men det er sikkert bra lyd.

De er så typisk usa. Destruktivt og merke ødeleggende. La ikke merke til noe ved dette prosjektet som egentlig var litt tøft.

se for dere stakkaren som skal prøve å kjøre denne dritten med den "joy stick" greia som styreenhet. Ikke lenge denne er på veien.Sikkert i grøfta " as we speak". Filmklipp i baklysa....sier ikke mer jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser på en måte ikke problemene over alle som klager her. Det er en 6-serie, greit nok. Ikke alle har råd til den, men den produseres fortsatt, så å "ødlegge" 1stk er ingen fare.

Det er en pure showbil som http://www.youtube.com/watch?v=Ew6HOblCYW4 viser til, og i forbindelse med dette vil jeg gjette på at alt synlig som en gang var orginalt på bilen er tatt ut.

Vil heller se en 6-serie udødeliggjort på denne måten i form av showbil-extreme enn at den selges til rike vestkantgutter som ikke har respekt for en så fin bil i det heletatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil heller se en 6-serie udødeliggjort på denne måten i form av showbil-extreme enn at den selges til rike vestkantgutter som ikke har respekt for en så fin bil i det heletatt.

Kaller du dette udødeliggjort ??? Utgjort-bortgjort-kastebort-latterliggjort Ja - men udødliggjort ? ÆÆÆhhøøø NEI !

Udødliggjort er når noe unikt blir bevart for evig tid slik at alle skal få muligheten til å oppleve det.

Hvis dette er å udødliggjøre , så vil dine barn (nå vet ikke jeg hvor gammel du er da) men la vi heller si mine barns-barn lure på om det var en slik Bmw bestefar (jeg)hadde.......Den tanken liker jeg dårlig.

Hva som er det beste av det du kaller rike vestkantgutter og amerikanske pimpers er jeg VELDIG usikker på......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...