TOREBMW Skrevet August 30, 2007 Share Skrevet August 30, 2007 tok noen bilder av bilen i sola med nytt kamera.(trenger mye øvelse ser jeg) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet August 30, 2007 Share Skrevet August 30, 2007 Den er rå den vogna di Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet August 30, 2007 Share Skrevet August 30, 2007 mhm!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet August 30, 2007 Share Skrevet August 30, 2007 Meget pent, selv om jeg synes du kunne spart deg for klistermerkene Men uansett, ser temmelig rått ut ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stilzkin 86' Skrevet August 30, 2007 Share Skrevet August 30, 2007 Seriøst rå... (men skulle droppa de sponsor klistermerkene.. uff..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet August 30, 2007 Share Skrevet August 30, 2007 Digger den bilen din Tore, hadde vært rått å hatt en slik en i garasjen.. Hvor mye har du brukt på den sånn ca nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet August 30, 2007 Share Skrevet August 30, 2007 Denne BMW'n din ser utrolig strøken ut... . Blir det noe CCN treff på deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetta Skrevet August 31, 2007 Share Skrevet August 31, 2007 Kule bil, ett lite tips så eg syns trakk ned litt var få bilen på asfalt der den hører til. ellers grom vogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet August 31, 2007 Share Skrevet August 31, 2007 Ser ut som en fin bil! Tips til fotografering er større blenderåpning(om du har mulighet til å justere det, kan også prøve "portrettprogram" på kompaktkamera) for å få mindre dybdeskarphet i bildet og fremheve bilen fra bakgrunnen. Varier også perspektiv. Legg deg lengre ned, stå høyere gå nærmere og zoom ut f.eks. Øving gjør mester:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet August 31, 2007 Share Skrevet August 31, 2007 grom bil, men litt VEL mye "bmw performance" der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet August 31, 2007 Forfatter Share Skrevet August 31, 2007 Ser ut som en fin bil!Tips til fotografering er større blenderåpning(om du har mulighet til å justere det, kan også prøve "portrettprogram" på kompaktkamera) for å få mindre dybdeskarphet i bildet og fremheve bilen fra bakgrunnen. Varier også perspektiv. Legg deg lengre ned, stå høyere gå nærmere og zoom ut f.eks. Øving gjør mester:) ja jeg er veldig fersk med speilreflex så kan si jeg ikke har peiling.men skal øve meg mye fremover tar tips med stor takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet August 31, 2007 Share Skrevet August 31, 2007 Rimelig heftig bil ja Bra å få sett litt ordentlige bilder også... Men fargen på avataren? er det samme? Må vel være norges råeste 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet August 31, 2007 Share Skrevet August 31, 2007 Stilig bil... Likte omtrent alt bortsett fra potta og klistremerkene! men bildene var jo ikke alt for ille heller:) stå på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet August 31, 2007 Share Skrevet August 31, 2007 Litt OT, men er det umulig å få øyelokka helt inntil panseret.. ser stadig at det er en liten glippe helt ute ved skjermen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet September 1, 2007 Forfatter Share Skrevet September 1, 2007 tja si det.. kan sikkert fixes på en måte men jeg har ikke orginale skjermer så det er sikkert pga. passform Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå