Ellingsen B. Skrevet August 31, 2007 Share Skrevet August 31, 2007 Er det noen som kjører fra Østfold her? Kjører selv fra Sarpsborg noe før 06.00 og lurte på om det var fler? Vært artig å samlet noen og kjørt sammen til Skedsmokorset hvor ferden går vidre med resten av følget.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Budda Skrevet August 31, 2007 Share Skrevet August 31, 2007 Hei Jeg har tenkt meg oppover, kjører sammen med space iallefall..jeg kjører fra råde så kan jo møtes på smart club f.eks? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet August 31, 2007 Forfatter Share Skrevet August 31, 2007 HeiJeg har tenkt meg oppover, kjører sammen med space iallefall..jeg kjører fra råde så kan jo møtes på smart club f.eks? Når er det dere kjører fra smart club da ? Kan fint møtes der.. 06.00? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet August 31, 2007 Share Skrevet August 31, 2007 Er så mange tråder om det her nå at jeg går helt i surr, så spør her... Når er det oppmøte/kjører folk fra Skedsmo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 31, 2007 Share Skrevet August 31, 2007 06:50 på Skedsmokorset såvidt jeg har fått med meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Budda Skrevet August 31, 2007 Share Skrevet August 31, 2007 Ellingsen B.: nå har det seg sånn at den forbanna bilen min ikke vil starte plutselig da..så ser mørkt ut for noe tur for meg i morgen får ikke opp diesel trykke på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet August 31, 2007 Forfatter Share Skrevet August 31, 2007 Ellingsen B.: nå har det seg sånn at den forbanna bilen min ikke vil starte plutselig da..så ser mørkt ut for noe tur for meg i morgen får ikke opp diesel trykke på den Det var jo veldig trist. Merkelig fenomen. Noe med dieselpumpa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet August 31, 2007 Share Skrevet August 31, 2007 Ettersom budda ikke drar likevel kan jeg møte på esso ved postterminalen jeg også. Når blir avreise derfra da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet August 31, 2007 Forfatter Share Skrevet August 31, 2007 ":27c96373]Ettersom budda ikke drar likevel kan jeg møte på esso ved postterminalen jeg også. Når blir avreise derfra da? Vi kan kjøre derfra 05.30 ? Da burde vi rekke avreisen fra skedsmokorset som er 06.50 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet August 31, 2007 Share Skrevet August 31, 2007 Ok. sende deg akkurat en PM, men da justerer jeg tiden til 05.30. Da har vi jo litt å gå på. Må fylle bensin også først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet September 1, 2007 Share Skrevet September 1, 2007 jaja, da er jeg straks på vei...deilig å komme seg opp om morran... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet September 1, 2007 Share Skrevet September 1, 2007 god tur guttær... selv sitter jeg på jobben å pimper kaffe som en gal... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå