Oak Skrevet August 31, 2007 Share Skrevet August 31, 2007 http://www.ceosmack.com/2007/08/28/bmw-ceo-fuming-over-chinese-knock-off-of-popular-x5-suv-pics/ Ville følt meg tryggere i X5'en for å si det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet August 31, 2007 Share Skrevet August 31, 2007 Jeg venta på det! Det var på tide de tok affære Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oak Skrevet August 31, 2007 Forfatter Share Skrevet August 31, 2007 Hmm, leste igjennom litt mer nøye nå så ser jeg at de TRUER med å gå til sak.. men jeg håper de gjør det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet August 31, 2007 Share Skrevet August 31, 2007 At det går ant sier jeg bare, trodde dem at ingen ville legge merke til det eller??? Hahaha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet September 1, 2007 Share Skrevet September 1, 2007 Hehe! "Ja, når du sier det så. Kan faktisk minne litt om en X5, gitt. For et sammentreff" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildbill Skrevet September 1, 2007 Share Skrevet September 1, 2007 Det var vel ikke japansk, men kinesisk. De kopierer biler i fleng... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet September 1, 2007 Share Skrevet September 1, 2007 De er noen idioter de kineserne.. Ikke bare kopierer de, det de produserer er så stygt og simpelt at det er til å spy av! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet September 1, 2007 Share Skrevet September 1, 2007 Rart at ikke kineserene, koreanerne og flere land i østen ikke klarer å lage en bil som ikke ligner på en europeisk en! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet September 1, 2007 Share Skrevet September 1, 2007 Kineserne har ikke funnet opp noe selv siden kruttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet September 1, 2007 Share Skrevet September 1, 2007 den bilen ser helt fæl ut, håper dei går konk som følge av søksmål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet September 1, 2007 Share Skrevet September 1, 2007 På tide at noen gjør noe med disse plagiatene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet September 1, 2007 Share Skrevet September 1, 2007 De er noen idioter de kineserne..Ikke bare kopierer de, det de produserer er så stygt og simpelt at det er til å spy av! Tildels enig, men min replica klokke er så bra kopiert at urmakeren ikke så at den var fake. Men det som de selv lager ved å stjele design fra alle andre, det er stygt ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 2, 2007 Share Skrevet September 2, 2007 Rart at ikke kineserene, koreanerne og flere land i østen ikke klarer å lage en bil som ikke ligner på en europeisk en! Det gjør de nok, men en grunnleggende økonomisk tese heter "if you can´t beat them... join them"... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet September 5, 2007 Share Skrevet September 5, 2007 http://www.automotorsport.se/nyhetsmall ... sion=57798 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet September 5, 2007 Share Skrevet September 5, 2007 Helt sykt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå