SSM Skrevet September 1, 2007 Share Skrevet September 1, 2007 Her er noen bilder av min ny innkjøpte! Før rubbing og polering: Etter en tre stegs polering, ble utruli mye bedre!: Kommentarer mottas! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 1, 2007 Share Skrevet September 1, 2007 ser veldig bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet September 1, 2007 Share Skrevet September 1, 2007 Gratulerer med utrolig fet bil da Hvilken rubbing/voks brukte du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet September 1, 2007 Forfatter Share Skrevet September 1, 2007 Gratulerer med utrolig fet bil da Hvilken rubbing/voks brukte du? Jeg kjører KUN AutoGlym produkter på mine biler. Har fått meget gode resultater med det, har aldrig brukt polermaskin heller. Men det tar en del tid og krefter. Kjører først Paint Renovator for å rense lakken og rubbe bort striper (eventuelt ta Intensive Tar Remover nederst på døra før du bruker noe annet dersom det er asfalt flekker som du kan kjenne med hendene). Så polerer jeg den opp med Super Reshin Polish, og til slutt et lag med Extra Gloss Protection, den skal stå i to timer++, men min sto i over 12 timer. Skal bruke en veldig tynn film av den, viss ikke er den vrien å få bort. Til sorte lister som du har fått voks på bruker du Bumper Care. Har du mørk bil kan du bruke Ultra Deep Shine i stedenfor Super Reshin Polish. En slik jobb holder i ca 6 måneder. Vedlikehold med Bodywork Shapoo Conditioner. Jeg bruker AutoGlym sine påførings kluter og AutoGlym sin mikrofiber klut til å polere bort voksen med. Noe mer du lurer på om bilpleie så bare spørr! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet September 1, 2007 Share Skrevet September 1, 2007 Flott tre på panseret Nydelig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krza Skrevet September 1, 2007 Share Skrevet September 1, 2007 Siklet mye på denne på finn! Utrolig fin bil du har kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet September 1, 2007 Share Skrevet September 1, 2007 Gratulerer med utrolig fet bil da Hvilken rubbing/voks brukte du? Jeg kjører KUN AutoGlym produkter på mine biler. Har fått meget gode resultater med det, har aldrig brukt polermaskin heller. Men det tar en del tid og krefter. Kjører først Paint Renovator for å rense lakken og rubbe bort striper (eventuelt ta Intensive Tar Remover nederst på døra før du bruker noe annet dersom det er asfalt flekker som du kan kjenne med hendene). Så polerer jeg den opp med Super Reshin Polish, og til slutt et lag med Extra Gloss Protection, den skal stå i to timer++, men min sto i over 12 timer. Skal bruke en veldig tynn film av den, viss ikke er den vrien å få bort. Til sorte lister som du har fått voks på bruker du Bumper Care. Har du mørk bil kan du bruke Ultra Deep Shine i stedenfor Super Reshin Polish. En slik jobb holder i ca 6 måneder. Vedlikehold med Bodywork Shapoo Conditioner. Jeg bruker AutoGlym sine påførings kluter og AutoGlym sin mikrofiber klut til å polere bort voksen med. Noe mer du lurer på om bilpleie så bare spørr! Må kutte ut autoglymen. Masse arbeid og lite resultat. Brukte kun autoglym selv, før jeg gikk over til Meguiars. Lettere å jobbe med og bedre resultat. Kan være en fordel å bruke claybar før lakkrens, da får du speilglatt overflate. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwfreak89 Skrevet September 1, 2007 Share Skrevet September 1, 2007 gROOOOOOOOM ja gratis da;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet September 1, 2007 Forfatter Share Skrevet September 1, 2007 Gratulerer med utrolig fet bil da Hvilken rubbing/voks brukte du? Jeg kjører KUN AutoGlym produkter på mine biler. Har fått meget gode resultater med det, har aldrig brukt polermaskin heller. Men det tar en del tid og krefter. Kjører først Paint Renovator for å rense lakken og rubbe bort striper (eventuelt ta Intensive Tar Remover nederst på døra før du bruker noe annet dersom det er asfalt flekker som du kan kjenne med hendene). Så polerer jeg den opp med Super Reshin Polish, og til slutt et lag med Extra Gloss Protection, den skal stå i to timer++, men min sto i over 12 timer. Skal bruke en veldig tynn film av den, viss ikke er den vrien å få bort. Til sorte lister som du har fått voks på bruker du Bumper Care. Har du mørk bil kan du bruke Ultra Deep Shine i stedenfor Super Reshin Polish. En slik jobb holder i ca 6 måneder. Vedlikehold med Bodywork Shapoo Conditioner. Jeg bruker AutoGlym sine påførings kluter og AutoGlym sin mikrofiber klut til å polere bort voksen med. Noe mer du lurer på om bilpleie så bare spørr! Må kutte ut autoglymen. Masse arbeid og lite resultat. Brukte kun autoglym selv, før jeg gikk over til Meguiars. Lettere å jobbe med og bedre resultat. Kan være en fordel å bruke claybar før lakkrens, da får du speilglatt overflate. Der va du og ja! Har tenkt på å gå over til Meguiars, snakket en del med de på Gatebil om bilpleie. Lurer og litt på Swisswax, men det er homofilt dyrt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet September 1, 2007 Share Skrevet September 1, 2007 Denna va nice. Gratulerer... Orginal? Ser du holder til i Haugesund, bra at det kommer flere fine biler der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet September 1, 2007 Share Skrevet September 1, 2007 er dette bilen som wensteng racing skulle selge eller?? veldig pen bil uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet September 2, 2007 Forfatter Share Skrevet September 2, 2007 Denna va nice. Gratulerer...Orginal? Ser du holder til i Haugesund, bra at det kommer flere fine biler der Da ser du feil, for jeg holder IKKE til i Haugesund. Orginal på hva måte?? er dette bilen som wensteng racing skulle selge eller?? veldig pen bil uansett Er gamlebilen til Westeng dette ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krza Skrevet September 2, 2007 Share Skrevet September 2, 2007 Tror han mente om bilen var orginal? Altså ikke ombygd? Eller forsto jeg kanskje feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
javewl Skrevet September 2, 2007 Share Skrevet September 2, 2007 Hvor har du tatt bildene da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet September 2, 2007 Share Skrevet September 2, 2007 Jeg har tidl brukt autoglym, men kun meguiars på bmw'en. Syntes autoglym var lettere å bruke iallefall, men resultatmessig er jeg litt usikker. Gjerne jeg skal prøve din "oppskrift" å gi autoglym et forsøk til.. Hva bruker til å påføre og polere med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå