bmwrasaren Skrevet September 5, 2007 Share Skrevet September 5, 2007 Sjefs bil dette! Gratla! Skal se etter denne når jeg er rundt og kjører Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet September 5, 2007 Share Skrevet September 5, 2007 skal du pusse litt på felgene så få de lakkert hvite;) det hadde blitt tøft på din bil med den fargen du har:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet September 5, 2007 Forfatter Share Skrevet September 5, 2007 skal du pusse litt på felgene så få de lakkert hvite;) det hadde blitt tøft på din bil med den fargen du har:) Tror nok at de kommer til å bli den fargen de er, eller sota senter. Omtrent samme ton som rutene mine kanskje. Sjefs bil dette! Gratla! Skal se etter denne når jeg er rundt og kjører Eller når jeg kjører rundt deg:P:P hehe. Den kommer nok ikke til å dukke opp i Haugesund før til våren igjen ser det ut som på været og temperaturen. Du får heller se etter en blå 240 med Turbo Performance Club i frontruta, chromma turteller på dashen, senka, 18" Rondell D58 felger, MYE lyd og Polly Motorsport i bakruta og siderutene:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet September 5, 2007 Forfatter Share Skrevet September 5, 2007 Ellers om bilen: -Bilstein Sprint dempere på Lesöfors fjærer -Tona ruter hos Hurtigruta Carglass, alle utenom frontruten -Evo 2 front, vinge og motor -Lakkert topp og luftboks -Var K&N innsatsfilter, nå åpen K&N -Re-trekkte skinn med grønne sømmer (bilen var grønn før) -Flocket dashbord -Castrol olje på motor, gir og diff -Haman Motorsport 8.5x17 ET10 og 10x17 ET20 felger med nye GoodYear Eagle F1 GSD3 dekk -Supersprint effektanlegg, litt slitt sådan -Shadowline bil (dvs. mørke baklykter, blink og frontlykter) -Ikke blinklys på framskjermen:D -Mono visker -Luftinntak til bremsene i fangeren (til lakkering) -Carbon BMW merker -Uorginal M girkule med lys i (fargene før M`en er rød,mørk blå, lys blå...hehe) -Alpine cd veksler med Boston frontsett. Diskanter døren bak speilet. Bilen er gått 95000km og motoren 130.000km. Den ble lakkert for 1 1/2 år siden og ble ferdig skiltet i Mai i år. Det må gjøres: -Bytte gasswire (bestillt) -Bytte alle låsene og få til sentrallåsen -Koble til kjørecomputer (koblings skjema noen??) -Koble til varmetråer i bakruta -Bytte kobber skive på reg.kjede strammeren -Bytte simmering bak på girkassa -Sveise eksosen en plass den fiser -Farge saumene i setene -Finne noen små el.feil (speila virker nå og da) -Firhjulskontroll -Få alle lysa bak til å virke (tips??) -Shine felgene Ting jeg vil gjøre: -Polyurithane foringer i for-og bakstilling (før firhjulskontroll) -Fikse de små lakk feila som er på bilen -Lakkere opp toppen og luftboksen -KANSKJE techtylere den under -Nytt eksosanlegg -Chip -Alarm -Orginale M3 merker (bestillt. Noen som har fasiten på hvordan det som står på bagasjelokket skal stå??) Når alt dette er gjort så kan bilen kalles dønn strøken, så det er ikke alt som er så veldig nødvendig. Men jeg holder sikte på å holde den så strøken og orginal som overhode mulig til en hver tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet September 6, 2007 Share Skrevet September 6, 2007 Sjefs bil dette! Gratla! Skal se etter denne når jeg er rundt og kjører Eller når jeg kjører rundt deg:P:P hehe. Den kommer nok ikke til å dukke opp i Haugesund før til våren igjen ser det ut som på været og temperaturen.Du får heller se etter en blå 240 med Turbo Performance Club i frontruta, chromma turteller på dashen, senka, 18" Rondell D58 felger, MYE lyd og Polly Motorsport i bakruta og siderutene:) Hehe! Ja du får se hva du får til;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet September 8, 2007 Forfatter Share Skrevet September 8, 2007 Update: Da har jeg fått og montert nye M3 embelm og gasswire. Fant ut hvordan sånn ca M3 merket bak skal stå, så jeg plasserte det der. Om dere ser på emblemet på månedens bil så er det helt hakk forbanna steike galt! Leta på internett på bilder og så hvor mange som hadde lik plassering, jeg plasserte det der flertallet hadde det. Da jeg velger å tro det er orginal plassering. 19mm fra kanten på luka og skråstreken på M en bjyner litt til høyre for en skillestrek i baklykta. Ble gromt hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet September 28, 2007 Forfatter Share Skrevet September 28, 2007 Slenger opp noen nye bilder tatt med skikkelig kamera:) Håper de faller i smak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet September 28, 2007 Share Skrevet September 28, 2007 sweet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Thorsø Skrevet September 28, 2007 Share Skrevet September 28, 2007 Pen m3 du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steff1x Skrevet September 28, 2007 Share Skrevet September 28, 2007 auto glym er det beste merke jeg har prøvd. jobber på bilxtra, så har nåkk prøvd en del produkter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Oktober 16, 2007 Share Skrevet Oktober 16, 2007 auto glym er det beste merke jeg har prøvd. jobber på bilxtra, så har nåkk prøvd en del produkter. Da stikker du bort i meguiars hylla og plukker ut meguiars nxt shampo, step 1, step 2 og meguiars nxt teh wax. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Oktober 16, 2007 Share Skrevet Oktober 16, 2007 agree, yngve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Oktober 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2007 Og det kommer jeg og til å gjøre neste gang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå