Haug530D Skrevet September 1, 2007 Skrevet September 1, 2007 Noen som har dette på E39? de som GS selger er de rustfrie? hvordan er lyden Også en annen ting, ser de selger Duplex til Touring men det står ikke noe om Sedan, er det noe forskjell under der, på Sedan og Touring mener jeg, sånn at det ikke vil passe sedan?
tmice Skrevet September 1, 2007 Skrevet September 1, 2007 Hei kjøpte Sebring anlegg hos GS, det gir meget fin lyd, myk during i lavt turtall og kvassere lyd når man trøt pinnen i bånn... Koster 6 lapper, verdt hver en cent!
Haug530D Skrevet September 1, 2007 Forfatter Skrevet September 1, 2007 Hei kjøpte Sebring anlegg hos GS, det gir meget fin lyd, myk during i lavt turtall og kvassere lyd når man trøt pinnen i bånn...Koster 6 lapper, verdt hver en cent! Tror ikke jeg legger ut så mye cash.
helgeb Skrevet September 2, 2007 Skrevet September 2, 2007 har supersport fra gs på min 528iat. er veldig fornøyd med lyden- skikkelig dyp. men ikke regn med noe effekt økning. dette er også rustfritt.
Haug530D Skrevet September 2, 2007 Forfatter Skrevet September 2, 2007 har supersport fra gs på min 528iat. er veldig fornøyd med lyden- skikkelig dyp. men ikke regn med noe effekt økning.dette er også rustfritt. Nei regner ikke med noe særlig effekt, men har montert M50 manifold og skal montere større gasspjeld, skal også sette på grenrør (det har jeg) i tilegg så skal jeg sette på ett K&N åpent filter (dette har jeg også) men jeg lurte litt på å få tak i ett varmeskjold, eventuelt lage selv. Men hvordan er den potta under gasspådrag? fet lyd eller?
Amzoch Skrevet September 2, 2007 Skrevet September 2, 2007 er det mye å hente v å sette på m50 manifoil?
Haug530D Skrevet September 2, 2007 Forfatter Skrevet September 2, 2007 er det mye å hente v å sette på m50 manifoil? Jeg synes det ble en del bedre toppdrag ja, man mister visst litt bunndrag men dette merket jeg ikke noe til, i tilegg så blir det litt råere lyd, skal visstnok gi en 15-20 hester mer. Btw, ser du har 520, M50 manifold modden går bare på E39 med M52B25 og M52B28 motorene da disse er strupet i innsuget fra fabrikk. Glemte at det også passer 3 serien 323,328 + Z3 og M3.
Hanzo/// Skrevet September 3, 2007 Skrevet September 3, 2007 noen flere som kjenner til det annlegget??
Haug530D Skrevet September 3, 2007 Forfatter Skrevet September 3, 2007 noen flere som kjenner til det annlegget?? Det må da være flere som har dette?
Hanzo/// Skrevet September 3, 2007 Skrevet September 3, 2007 noen flere som kjenner til det annlegget?? Det må da være flere som har dette? Jeg og deg får bli pioneerène på dette annlegget da!
Haug530D Skrevet September 3, 2007 Forfatter Skrevet September 3, 2007 noen flere som kjenner til det annlegget?? Det må da være flere som har dette? Jeg og deg får bli pioneerène på dette annlegget da! Hehe, ja mens alle andre betaler 6-7000,- for sine bakpotter får vi rå lyd til 3500,-
Hanzo/// Skrevet September 3, 2007 Skrevet September 3, 2007 Ja vi får håpe det i hvertfall. Er det samme effekt bakpotter på samtlige e39?
///MPower Skrevet September 4, 2007 Skrevet September 4, 2007 jeg har dette på min e34.. det ble litt mer grom lyd på tomgang men ikke så stor forkjell når du passerer 4000 omdr. men kan vel ikke akkurat klage, det var jo billig i innkjøp i forhold til andre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå