Gå til innhold

Supersport Effektanlegg E39?

Anbefalte innlegg

Skrevet
har supersport fra gs på min 528iat. er veldig fornøyd med lyden- skikkelig dyp. men ikke regn med noe effekt økning.

dette er også rustfritt.

Nei regner ikke med noe særlig effekt, men har montert M50 manifold og skal montere større gasspjeld, skal også sette på grenrør (det har jeg) i tilegg så skal jeg sette på ett K&N åpent filter (dette har jeg også) men jeg lurte litt på å få tak i ett varmeskjold, eventuelt lage selv.

Men hvordan er den potta under gasspådrag? fet lyd eller?

bumpeer denne igjen!

Skrevet

merker ikke noe særlig forskjell i lyden inni bilen ved høyere turtall faktisk. har åpent kn filter i tillegg og m50 manifold. med dette høres et villt jag utenfra .

• 6 years later...
Skrevet

Det med Effekt er bare ett salgstriks,mer flow i eksosen kan gii motsatt virkning på en vanlig sugemotor som er avhengig av litt mottrykk,du mister litt effekt på lavere turtall derimot på turbo/kompressor biler kan effektanlegg øke en del hestekrefter,prisene er høye på noen anlegg ja,for eks eisenmann som blir håndlaget nøyaktig til din bilmodell med ca en måneds leveringtid,kvalitet koster.Kjøp ihvertfall rustfritt,de billigste er ikke 100% rustfrie selv om de påstår det,ruster i sveiseskjøter osv etter ett par år (egen erfaring med simons )Ett tips hvis du skal få fram lyden på bilen din er å skifte ut mittpotta (resonatorn)med en dynomax race 24215 bullet resonator,da får du mer og mørkere 6er lyd utvendig,pluss at den fjerner resonanser som forstyrrer innvendig,kombiner dette med en uorginal bakpotte max 2x76 mm så er du garantert fornøyd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...