Haug Skrevet September 2, 2007 Share Skrevet September 2, 2007 Dette var bra bilder! Synd jeg ikke fikk vært der i helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet September 2, 2007 Share Skrevet September 2, 2007 Dette var flotte bilder Og mange fine biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet September 2, 2007 Share Skrevet September 2, 2007 Att siste bildet der,hjulløft på familiekjøring?! Går unna da hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 2, 2007 Share Skrevet September 2, 2007 Att siste bildet der,hjulløft på familiekjøring?! Går unna da hehe Tror muligens det er fra den lange familiekjøringen, og at de lå bak meg (med en hamburgerspisende Steffan C. i passasjersetet). Det gikk trått de første rundene, før de fleste begynte å kjøre av, da begynte det å gå radig. Moro at de klarte hjulløft. Sikkert bra stivt understell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet September 2, 2007 Share Skrevet September 2, 2007 Stilig! 2 bilder av meg også. Ble jaktet på av den andre svarte e46 sedanen som var der Mener det var en 320d, og jeg slapp ham vel forbi rett etter de bildene ble tatt... Frisk kjøring på familiekjøringa også ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 2, 2007 Share Skrevet September 2, 2007 Og det hører jo også med til historien at det var to passe greie utforkjøringer på familiekjøringen.. En hvit compact og en Z3 M roadster. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kurt Andre Skrevet September 2, 2007 Share Skrevet September 2, 2007 Og det hører jo også med til historien at det var to passe greie utforkjøringer på familiekjøringen.. En hvit compact og en Z3 M roadster. han i z3 prata vi med når vi var en tur borte på shell. Han hadde visst vært i lufta han, så det var visst bare flaks han ikke taka. Hehe, vi var med på familiekjøring, litt artig selv om det ikke gikk veldig fort. Men håper det blir flere sånne treff. Er morro og samles sånn og se på andre kjøre/stille ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet September 2, 2007 Share Skrevet September 2, 2007 noen som vet hvordan det gikk med den (VF) regga avusblå e36 m3 som havna ute i sanda? Den hadde høøy fart når den dro ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet September 2, 2007 Share Skrevet September 2, 2007 Forstillingen knakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet September 2, 2007 Share Skrevet September 2, 2007 Huff og huff, hva er det jeg hører. Helge har tydeligvis taka... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje325i Skrevet September 2, 2007 Share Skrevet September 2, 2007 Huff og huff, hva er det jeg hører. Helge har tydeligvis taka... havnet på siden.ikke taket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet September 2, 2007 Share Skrevet September 2, 2007 Var ikke verre nei, bra det da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NEW Skrevet September 2, 2007 Share Skrevet September 2, 2007 Att siste bildet der,hjulløft på familiekjøring?! Går unna da hehe Tror muligens det er fra den lange familiekjøringen, og at de lå bak meg (med en hamburgerspisende Steffan C. i passasjersetet). Det gikk trått de første rundene, før de fleste begynte å kjøre av, da begynte det å gå radig. Moro at de klarte hjulløft. Sikkert bra stivt understell. faktisk standard schnitzer understell på den M3'n.. men funket veldig bra. Kjempefine bilder, NEW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 2, 2007 Share Skrevet September 2, 2007 faktisk standard schnitzer understell på den M3'n.. men funket veldig bra. Er det M3 stabstag da, eller noe Schnitzer-greier? Pleier vel måtte ha rimelige stive stabstag (og foringer) for å få hjulløft av en brå sving. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NEW Skrevet September 2, 2007 Share Skrevet September 2, 2007 faktisk standard schnitzer understell på den M3'n.. men funket veldig bra. Er det M3 stabstag da, eller noe Schnitzer-greier? Pleier vel måtte ha rimelige stive stabstag (og foringer) for å få hjulløft av en brå sving. Schnitzer spec dempere og fjærer. Ellers standard M3 biter. R dekk gjør vel mye av det som skal til for å løfte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå