Nils Jørgen Skrevet September 2, 2007 Share Skrevet September 2, 2007 Mange kommer nok til å klage på bakluka,men det får dem bare gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 2, 2007 Share Skrevet September 2, 2007 Synes den er fin jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet September 2, 2007 Share Skrevet September 2, 2007 ser ut som at den er veldig gjennomført.. slik ved første øyekast. bakluka ja.. ehh.. vel, jeg liker det faktisk litt.. Men, det er nok en vanesak. men, jeg liker når folk går mot strømmen. har du flere bilder? kanskje av sveisinga av bagasjeluke og lignende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobben! Skrevet September 2, 2007 Share Skrevet September 2, 2007 Den var skikkelig fin synes jeg!pen farge var det også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
javewl Skrevet September 2, 2007 Share Skrevet September 2, 2007 m3 speil m3 speil... den skriker etter dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nils Jørgen Skrevet September 2, 2007 Forfatter Share Skrevet September 2, 2007 ser ut som at den er veldig gjennomført.. slik ved første øyekast. bakluka ja.. ehh.. vel, jeg liker det faktisk litt.. Men, det er nok en vanesak. men, jeg liker når folk går mot strømmen. har du flere bilder? kanskje av sveisinga av bagasjeluke og lignende? Skal prøve å legge ut flere bilder senere. Har noen bilder fra prosessen med hele bilen. Takker for fine tilbakemeldinger så langt til dere andre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nils Jørgen Skrevet September 2, 2007 Forfatter Share Skrevet September 2, 2007 m3 speil m3 speil... den skriker etter dem Ok,så det er det jeg hører fra garasjen hver natt Jo,det kommer nok nye speil,men slett ikke sikker det blir M3. ACS kanske... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet September 2, 2007 Share Skrevet September 2, 2007 Jeg syntes bilen meget pen, så veldig strøken ut:) Utrolig fin komb med felger og senk. Det som trakk ned hos meg var bakluken da Tror også det hadde vært pent med sorte nyrer for å bryte litt med alt det blå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toms Skrevet September 2, 2007 Share Skrevet September 2, 2007 Meget pen bortsett fra bakluken... men det hadde vært kjedelig om alle hadde samme smak å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L-V.H Skrevet September 2, 2007 Share Skrevet September 2, 2007 jeg synest bakluka på bilen var meget pen ..strøken bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 2, 2007 Share Skrevet September 2, 2007 Fantastisk farge!!! Uslåelig kombinasjon med de felgene! Støtter meg til at det sannsynligvis bare er en vanesak og se en BMW med en slik bakluke. Grattis med lekker bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nils Jørgen Skrevet September 2, 2007 Forfatter Share Skrevet September 2, 2007 Takk takk folkens! Er "noen" timer arbeid i denne bilen så da varmer det godt med fine tilbakemeldinger! Her er en liten filmsnutt hvor jeg prøver å få fram lyden på denne doningen: http://www.youtube.com/watch?v=k6sehqqBy4w Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blekkulf Skrevet September 2, 2007 Share Skrevet September 2, 2007 utrolig fin bil! digger alt ved den. men tror det hadde blitt tøfft vist du hadde hatt svarte nyrer som nevnt over her. digger lyden i den også! stå på og lag gjerne en prosjekt tråd:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw328 Skrevet September 2, 2007 Share Skrevet September 2, 2007 åååå nydelig bil:) ble misunnelig jeg..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet September 2, 2007 Share Skrevet September 2, 2007 Fin bil! Likte bakluken også jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå