berttheman Skrevet September 2, 2007 Skrevet September 2, 2007 Hei. Får opp eit lys i dasjen om bremsene på ein e36.Det er nye skiver og klosser rundt hele bilen. Er det noen som har ein ide om hva som kan være galeda
ESveen Skrevet September 2, 2007 Skrevet September 2, 2007 Dårlig kontakt i pluggen til bremsebeleggføleren kanskje?
vegarde Skrevet September 2, 2007 Skrevet September 2, 2007 Når du bytta bremseklosser , bytta du bremsekloss-sensorene da? disse skal isåfall byttes, sitter en føler foran og en bak.
Tommy. S Skrevet September 2, 2007 Skrevet September 2, 2007 jeg har samme problem bare at det er abs lyset som gå amok. er d samme sensor? kor ligger den?
berttheman Skrevet September 2, 2007 Forfatter Skrevet September 2, 2007 Det var gjort på verksted så de er sikkert skiftet. Tror jeg fr sjekkeom det er dårlig kontakt.
Mexos Skrevet September 2, 2007 Skrevet September 2, 2007 har samme problem på min. Men er byttet bremsebånd bak så forstår ikke helt hvorfor det lyser. Får prøve å la tenningen stå på i 30 sek, men det har lyst i over 1 år no
Efen Skrevet September 3, 2007 Skrevet September 3, 2007 Lyser på min også Men tror det bare er en av følerene som er ødelagte.
Hyggmaister Skrevet September 3, 2007 Skrevet September 3, 2007 Sjekka bremsevæska? Det var feilen på min Lyset kom og forsvant, alt etter oppover/nedoverbakke, aks og bremsing...
vegard89 Skrevet September 3, 2007 Skrevet September 3, 2007 har samme problem på min. Men er byttet bremsebånd bak så forstår ikke helt hvorfor det lyser. Får prøve å la tenningen stå på i 30 sek, men det har lyst i over 1 år no tror det ikke er no føler bak i værtfall ikke på 316 så lenge det er bremsetrommel bak. kan jo hende selvfølglig men.:S byttet bak selv men har ikke fått opp no feil i dasjen
Torbjørn H Skrevet September 3, 2007 Skrevet September 3, 2007 tror det ikke er no føler bak i værtfall ikke på 316 så lenge det er bremsetrommel bak. kan jo hende selvfølglig men.:S byttet bak selv men har ikke fått opp no feil i dasjen Joda, det lyser bare du ser stygt på trommelen Bytt slitasjevarslere, så skal den forsvinne.
bmwcoupe Skrevet Desember 20, 2007 Skrevet Desember 20, 2007 Heisann. er litt lenge sia sist noen skrev her ser jeg men er ikke vits å lage nytt emne om det samme tenkte jeg. ABS lampa mi lyser den også og ABS bremsene fungerer ikke.. Hva må jeg gjøre/ hva kan være feilen??
Bjørn 320 Skrevet Desember 20, 2007 Skrevet Desember 20, 2007 GS, Mekonomen, Koed, Schmiedmann, BMW...der du får kjøpt bildeler...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå